Gast Double Jack Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Hallo, ik heb cccam 2,0,11 onder pli jade image geinstalleerd. Hoe zie ik of ie werkt? Bedankt alvast en fijne jaarwisseling! Marcel
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 dat is meer een dreambox vraag dan puur linux maar op zich geeft dat niet. de dreambox kun je benaderen met enkele telnet commando's om te zien wat actief aan programma's / modules draait. indien je puur telnet wilt gebruiken open je een telnet verbinding naar dat ipnummer_v.d.dreambox en geeft het login (> root) de dreambox dm 800 kent zonder eigengemaakte wijzigingen geen paswoord dus ben je via telnet verbonden als je dan ps intikt heb je een "output of echo" van de lopende zaken op de dreambox... daar zou dus het onderstaande moeten worden weergegeven opdat je zeker bent van de CCcam 2.0.11 zie afbeelding I'll Find My Way Home John Anderson, Vangelis
Gast Double Jack Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 bedankt Tonskidutch, ps laat inderdaad CCcam zien. Echter de configuratie is nog niet juist ; ik zal me daarvoor, indien nodig, tot het dreambox forum wenden. Wens je prettige jaarwisseling en gelukkig, gezond 2009! Marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen