The Iron Maiden Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 Hallo, Wie kan mij helpen aan een opname van het F1 jaaroverzicht wat afgelopen zondag (28 dec) op RTL 7 is uitgezonden. Ik heb het opgenomen, maar omdat het eerder begon als dat in de gids vermeld stond, mis ik de eerste 15 minuten. Bij voorkeur een niet-HD opname in TS formaat. Tegen betaling indien gewenst. mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- juist ja en ik denk dat je zo'n vraag beter als te koop gevraagd had kunnen plaatsen.... is immers dienstverlening niveau chiao Mmm Skyscraper I Love You Underworld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas2000 Geplaatst: 30 december 2008 Delen Geplaatst: 30 december 2008 Hij staat in de nieuwsgroepen. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Iron Maiden Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2008 Daar ben ik helemaal niet mee bekend. Als iemand me daar mee wil helpen, dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Tegen betaling indien gewenst mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doerak Geplaatst: 31 december 2008 Delen Geplaatst: 31 december 2008 Zie PM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen