Ga naar inhoud

[all] Iemand een synchronisatie bestand in .ts formaat?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om beeld en geluid synchroon te krijgen zit ik al een tijdje te experimenteren met allerlei vertragingswaarden. Helaas zit deze instelling nogal diep verborgen en kan ik niet "even" 10 msec erbij doen.

Handiger zou zijn als ik iets had als zo'n klapbord scene, liefst met tijdklokje.

Iemand iets dergelijks, bij voorkeur in .ts formaat.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Gast Nemesis_dup1
Geplaatst:

Dit wordt met enige regelmaat uitgezonden op BBC HD

Geplaatst:

Tja, helaas, HD, da's 1000 te hoog voor m'n 7000.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

Ik heb een ISF calibratie DVD met oa zo een scene erin.

Heb je een FTP server waar ik hem kan uploaden?

Maare KAN dit met een DM7000??? nooit geweten hoe do je dit?

The power of dreams...

Geplaatst:

Nou, als het een .ts bestand is kan de box dat gewoon afspelen, de audio aanpassing doe ik in mijn AV receiver.

Ieder ander bestand is natuurlijk om te zetten, maar bij omzetting kan er nog wel eens een kleine verschuiving plaatsvinden. Vandaar de zoektocht naar een .ts bestand.

Geplaatst:

Kan je mij uitleggen hoe ik het geluid kan verschuiven want ik kan het niet echt vinden.

Alvast bedankt.

J

Geplaatst:

Is een optie in je audionicsversterker (sorry wink ).

Heet meestal audio-delay en is een instelling in millisecondes, Je vindt het dus inderdaad niet in je dreambox zelf. Alhoewel, ooit toch eens een plugin voor geweest.........

Geplaatst:

Let nou eens op jongen. Hij heeft in zijn handtekening staan dat hij een 7000 heeft en zegt dat notabene nogmaals in een bericht wat verder boven.

Eerst lezen, dan schrijven!

Geplaatst:

Vriendelijk bedankt voor de terechtwijzing.

Op Nieuwjaarsdag is lezen even lastig.

Ik zal de komende weken maar geen aanvullingen geven.

Zeg nooit nooit

Geplaatst:

Er is een calibratie-dvd op de markt geheten Digital Video Essentials (DVE). Deze bevat sync vobs waarmee het prima kan. Heb ik, maar is ook ´gewoon´ te downloaden eventueel. :D

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen