Gast nico25 Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Hallo , Ik zie dat er veel problemen zijn om iets optenemen met de dm800 hd.Ik heb dit ook al geprobeerd met een externe usb hd maar zonder resultaat.Nu wil ik een dvd recorder met hd kopen kan de dreambox 800 hd hier goed me overweg ?Welk merk van recorder koop ik dan best en kan ik hd opnemen ? Groetjes, Nico
Ome Merde Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Ik zie dat er veel problemen zijn om iets optenemen met de dm800 hd uh, watvoor problemen dan ? ik heb er een 160Gb 2,5"'je ingemieterd en het apparaat neemt op al was het z'n lieve lust merDe deze ruimte is te huur
theparasol Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ik heb er een 160Gb 2,5"'je ingemieterd Welk merk en model dan? Kan iedereen die "erinmieteren" en probleemloos opnemen dat het een lieve lust is!
arnoldl Geplaatst: 31 december 2008 Geplaatst: 31 december 2008 Origineel bericht van: nico25 Hallo , Ik zie dat er veel problemen zijn om iets optenemen met de dm800 hd.Ik heb dit ook al geprobeerd met een externe usb hd maar zonder resultaat.Nu wil ik een dvd recorder met hd kopen kan de dreambox 800 hd hier goed me overweg ?Welk merk van recorder koop ik dan best en kan ik hd opnemen ? Groetjes, Nico nee , opnemen werkt op de dreambox juist super...een losse hdd recorder werkt echt niet..... koop een losse hdd en klaar..
Gast nico25 Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Hallo bedankt voor jullie antwoorden ik heb er al een losse hd via usb aangehangen de dreambox zag de schijf formateren ok mounten ok maar opnemen noppes !Wat doe ik verkeerd ?Is het beter om een hd in te bouwen en welke zijn hier goed voor welk merk toerental en max grote ?Vervalt de garantie als ik de dreambox open maak ? Groetjes, Nico
Gast Eddy Chewingum Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Heb ook een beetje problemen gehad maar heb ergens in topic gelezend dat je een map moet aanmaken genoemd "movie".. dit in de folder "media" Ik kon niet opnemen maar wel timeshiften. Nu werkt alles perfect.
arnoldl Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 ik zou gaan voor een inbouw , toch wat sneller. volgens mij gaat een usb disk ook niet in standby..en geen losse rotzooi. zover ik weet voldoet elke 2,5" hdd. garantie vervalt niet.
Gast nico25 Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Bedankt allemaal voor de info ga van de week eens kijken naar een 2,5 hd van samsung van 160gig of meer. Groetjes en nog een fijn weekend Nico
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen