Ga naar inhoud


Matrix Revolutions geen update met TVVL


wolverine

Aanbevolen berichten

Tweede maal nu dat dit gebeurt is in de lemon ism de matrix revolutions.

 

Mijn update van tvvl komt niet door ook niet naar heractivatie.

 

Spijtig genoeg krijgt mijn tvvl kaart in mijn andere ontvanger ook geen update door (is ook geen goedgekeurde ontvanger maar vorige keer kwam ze er wel door).

 

Wou dit gewoon even melden en zien of er andere mensen ook problemen hadden met hun update.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vorig jaar op deze dag was de keywissel 's morgens al langsgeweest, waardoor al mijn ongecodeerde opnamen van oudjaarsavond 2007 waardeloos waren geworden. Dus wat mij betreft hoeft de snelle update niet zo.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
En wat voor update zou dat moeten zijn dan??

Het lijkt me erg vroeg voor de maandelijkse update en vandaag zijn ze gewoon vrij en komt er niets. laugh


dan is het wel geen spijtig dat ik op twee verschillende ontvangers opeens geen beeld heb gehad en mijn datum op mijn kaart staat dus nog op 31/12/08. Dus ik heb ergens een update gemist zeker en na heractivatie is er nog altijd geen beeld dus wou gewoon eens luisteren of iemand anders dat probleem ook had.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
... en mijn datum op mijn kaart staat dus nog op 31/12/08. Dus ik heb ergens een update gemist zeker en na heractivatie is er nog altijd geen beeld dus wou gewoon eens luisteren of iemand anders dat probleem ook had.


Ik ben dat voor geweest; zoals je elders al eens gelezen hebt, heb ik vanaf augustus een heractivatieprobleem met mijn Z-CAS MatrixCam Reborn, waardoor ik in de laatste week vóór de maandelijkse update de Aston mad plaats en heractivatie aanvraag via Internet; binnen 10 minuten heeft de card het signaal ontvangen en kan ie weer een maand mee whistle........

groet, Henk

PS: het lijkt mij dat de (CD-)card niet meer werkt na de aangegeven einddatum; het signaal moet dan door CD/TVV vóór die dag verzonden worden!

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine

Dus ik heb ergens een update gemist zeker en na heractivatie is er nog altijd geen beeld dus wou gewoon eens luisteren of iemand anders dat probleem ook had.


Ja je hebt gelijk je hebt de update van vorige maand niet gehad je kaart had al lang op 31-1-2009 moeten staan.
Bij je onderschrift staat Matrix Revolutions UCAS 3.13 waarschijnlijk een typefout dat zal wel Ucas V3.1 moeten zijn.
De Ucas heeft in het verleden altijd prima gewerkt met seca2 kaarten dan zal het zijn dat ze sinds de testen met seca3 het niet meer goed doen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad ja had het gelijk nog niet gezien maar het is inderdaad 3.1 bij deze gaan we dat dus veranderen. Morgen eens een dealer opzoeken die voor mij de kaart update totdat ik mijn mediaguard cam in bezig heb.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit het probleem dan in jouw Matrix Revolutions UCAS 3.1?

Kan die dan het heractivatiesignaal niet [meer] verwerken??

En Rob dan; heeft hij deze cam ook nog in gebruik en hetzelfde probleem ??????

 

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het een kleine twee maanden geleden ook dat probleem maar dan heb ik het kunnen oplossen door in mijn oude ontvanger de kaart in de interne cardreader te steken en een heractivatie te doen maar spijtig genoeg is dit deze keer niet gelukt, de puls komt er niet door.

 

PS. Henk, Verschil met Rob is dat deze een CD kaart in zijn bezit heeft en ik een TVVL kaart en ik dacht gelezen te hebben dat Rob overgeschakeld is naar een Powercam?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de tvvl kaart nu nog even in de oude ontvanger gestoken en blijkbaar is de heractivatie nu wel gelukt. Nadien de tvvl kaart weer in de matrix gestoken en dan terug in de lemon.

Nu heb ik af en toe eens dat het beeld wegvalt bij tvvl maar kan ook zijn dat dit iets te maken had met het bekijken van een nog niet automatisch gedecodeerde opname.

 

Ik hou het in de gaten en ga binnenkort kunnen vergelijken met een mediaguard cam (heb net via dit board een andere gekocht)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
1) Verschil met Rob is dat deze een CD kaart in zijn bezit heeft ....
2) .... en ik een TVVL kaart en ik dacht gelezen te hebben dat Rob overgeschakeld is naar een Powercam?
1) Maakt dat uit dan, TVVL of CD card; dat is toch ook CanalDigitaal!??
2) Ja, daar is ie content mee, maar in zijn handtekening staat nog:
Citaat:
Inverta 7000(m)/Triax 88-USALS/Matrix Revolutions-UCAS 3.1/Harmony 555
dus ik neem aan dat hij die óók nog wel eens erin steekt ......
Origineel bericht van: wolverine
Ik hou het in de gaten en ga binnenkort kunnen vergelijken met een mediaguard cam (heb net via dit board een andere gekocht)
Ben benieuwd; ook [al] geschikt voor seca3?? Laat het eens weten hoe die werkt!

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je oproep van Bommetje op "dat andere satelietforum" al gezien?

"Hij" is

Citaat:
op zoek naar mensen die een IDL7000 of Lemon 070 hebben in combinatie met een TV Vlaanderen of Canal Digitaal Mediaguard module en welke vastlopers ervaren in stand-by. Bijvoorbeeld dat de klok stil blijft staan.

Dus test hem nog maar even goed !!

 

Groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkRood
Heb je oproep van Bommetje op "dat andere satelietforum" al gezien?

Dank je voor tip Henk.

Intussen heeft hij een volledige beschrijving in z'n mailbox zitten van de streken die Inverta gehad heeft.
Sinds de laatste softwareversie en een fabrieksreset loopt de nukkige dame keurig in de pas maar als hij nog iets leuks bedacht heeft mag hij me contacteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkRood
Heb je oproep van Bommetje op "dat andere satelietforum" al gezien?
"Hij" is
Citaat:
op zoek naar mensen die een IDL7000 of Lemon 070 hebben in combinatie met een TV Vlaanderen of Canal Digitaal Mediaguard module en welke vastlopers ervaren in stand-by. Bijvoorbeeld dat de klok stil blijft staan.

Dus test hem nog maar even goed !!

Groet, Henk


was dat al van plan mar aangezien ik nog niet tot de groep hoor van vastlopers wacht ik nog even af hehehe.

Verwacht woensdag de module dus dan kunnen we al eens kijken wat er van voordelen zijn (en nadelen) met de tvvl module.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...