MAJOOR Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 @ Als ik de webinterface open van mijn DM8000 en wil streamen naar mijn pc, dan wordt Windows Media Player geopend en niet vlc media player . Hoe kan ik dit veranderen dat het streamen met vlc media player gebeurd. majoor Dream7000_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream7020_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream 800 HDTV_NABILO_O.6 Dream 8000 HDTV_GIMINI_4.0
RobbieT Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Gebruik je Firefox? Heb je VLC geinstalleerd met de plugin voor Firefox? CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Mic Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Je kan naar de bestands-explorer gaan, dan het tools menu kiezen, gevolgd door folder options. Vervolgens kan je bij file type aangeven dat voor m3u bestanden VLC gebruikt mot worden. Een andere manier is om VLC terug te installeren en aangeven dat het de default player is voor de video en audio bestanden.
boaz Geplaatst: 1 januari 2009 Geplaatst: 1 januari 2009 Zoals met elk ander gekoppeld bestand, de extensie koppelen aan VLC en niet aan WMP. Verkenner > Extra >mapopties > bestandstypen. Waarschijnlijk even .m3u aanpassen. Je kunt het type ook wissen, dan wordt de volgende keer gevraagd waarmee geopend moet worden, dan een vinkje en het blijft gekoppeld. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
MAJOOR Geplaatst: 1 januari 2009 Auteur Geplaatst: 1 januari 2009 Origineel bericht van: Mic Je kan naar de bestands-explorer gaan, dan het tools menu kiezen, gevolgd door folder options. Vervolgens kan je bij file type aangeven dat voor m3u bestanden VLC gebruikt mot worden. Een andere manier is om VLC terug te installeren en aangeven dat het de default player is voor de video en audio bestanden. @ Terug geinstalleerd , werkt perfect !! Bedankt , MAJOOR Dream7000_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream7020_EDG_NEMESIS 4.4 img Dream 800 HDTV_NABILO_O.6 Dream 8000 HDTV_GIMINI_4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen