Ga naar inhoud


[TopField/TopSet] Generieke settings lijst met CD fastscan volgorde


WPW

Aanbevolen berichten


Waarom zet je die CanalDigitaal nummering niet vooraan, dan kan je in de toekomst het zaakje eenvoudig op volgorde houden door op naam te sorteren!

(Natuurlijk spaties of nullen gebruiken bij nummering onder de 100)

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gedachte speelde me wel parte, maar dan kan je niet meer op naam sorten met de AB, en das tog wel handig als je niet meer precies weet waar een zender zit of heette. Als die nummers vooraan staan sorteer je niet meer kanaal-naam alfabeties.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook waar. Zelf gebruik ik een nummer - internet landcode - nummer toevoeging vooraan de zendernamen. Daarmee vind ik alles ook wel vlot zonder met de AB te moeten gaan sorteren.

 

Heb je trouwens geen last dat na een transponderscan de zendernamen overschreven worden, dus dat de toevoegingen verloren gaan? Dit had ik met de 7700HSCI, en om die reden heb ik die eruit gedaan! Ik had begrepen in het duitse Topfield forum dat alle Topfields dit deden, behalve de 5000CI die ik dan ook nog steeds gebruik.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die AB sortering is nu juist zo lekker simpel, 1 knopje en daarna per alfabet letter door de lijst, zelfde knopje en alles staat weer trug op nummer volgorde of op CD volgorde als je de CD firmware erin hebt.

 

Fyi. die nummer toevoeging aan het kanaal naam is gedaan omdat topset geen optie heeft om globaal res3 te laten zien, op de huidige manier kan je eenvoudig(er) zien wat waar zit onafhankelijk van de firmware. (wat dus 1 van de doelen is van deze lijst)

 

Die namen gaan met de meeste modellen 'verloren' na een scan, daar is die 'name protected' toggle voor, als er wat meer reacties komen dat dit een ergenis is zet ik die toggle voor alle kanalen wel aan.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi WPW

 

ik heb het zelfde probleem als Sjaak(k)als ik jou settings laat in Topset krijg ik een fout melding

 

gebruik de laaste update van Topset 2.061

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg Sjaak zo dom ben ik nu ook niet :D

 

hij doet het gewoon niet ook niet op jou manier

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WPW
Die namen gaan met de meeste modellen 'verloren' na een scan, daar is die 'name protected' toggle voor, als er wat meer reacties komen dat dit een ergenis is zet ik die toggle voor alle kanalen wel aan.

Op de 7700HSCI gingen zelfs met de "Name protected" toggle aan, de zendernamen bij een transponderscan verloren. De toggle zorgde er alleen maar voor dat de naam vastgehouden werd bij het bekijken van het kanaal...

Overigens kan ik hier je lijst probleemloos openen met Top Set.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sigma,

 

hier opent de kanalen lijst van wpw wel met Topset 2.061

Misschien de kanalen lijst opnieuw downloaden.

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik gedaan maar werkt niet

 

ik draai op Vista zou dat het kunnen zijn ?

 

 

probleem opgelost heb Topset op nieuw geinstaleerd nu werkt het

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
probleem opgelost heb Topset op nieuw geinstaleerd nu werkt het

Het is een bekent probleem, velen draaien met een versie van Topset waar het copyright rechtsonder tot 2007 loopt, de juiste 2.00 versie heeft hier 2008 staan ook al is het versie nummer eender gebleven.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hvdh
"Name protected" toggle aan, de zendernamen bij een transponderscan verloren. De toggle zorgde er alleen maar voor dat de naam vastgehouden werd bij het bekijken van het kanaal...

En als je 'locked' ook aanzet?

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed begrijp moet deze lijst op alle tuners die in TopSet staan werken?

 

Maar krijg hem niet in mijn TF5000PVR melding dit bestand is niet geschikt voor dit type tuner

 

overigens best een mooie lijst

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sigma
als ik het goed begrijp moet deze lijst op alle tuners die in TopSet staan werken?

Maar krijg hem niet in mijn TF5000PVR melding dit bestand is niet geschikt voor dit type tuner

overigens best een mooie lijst

Even de instructies lezen wellicht?
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1610224#Post1610224

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...