Ga naar inhoud


[800/8000] DM800 of DM8000 kopen?


Bocky Wocky

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: arnoldg

zit er trouwens nog steeds een wachttijd op de 8000, of worden deze op dit moment uit voorraad geleverd ?


Je komt momenteel makkelijker bij de Koningin in bed dan in het bezit van een DB8000. Er is tot nu toe slechts een handvol 8000's uitgeleverd in Nederland, en wanneer de nieuwe zending precies komt en hoeveel dat er dan gaan zijn weet geen enkele satellietshop je te vertellen.

Overigens zou het mij niets verbazen als dit een bewuste tactiek is van Dream c.q. de importeurs: als men de markt zou "overspoelen" dan breekt er een prijzenoorlog uit tussen de diverse shops.
Houdt een product daarentegen zeldzaam en je kunt vragen wat je wilt.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik hoop dat jij niet van plan bent ergens te gaan solliciteren waar je dit soort adviezen of analyses beroepsmatig moet gaan geven, want zelfs mijn neefje van 8 begrijpt dat als je een product extreem schaars houdt, zoals nu het geval lijkt te zijn, je er ook veel minder verkoopt en dus veel minder omzet c.q. winst maakt. wink

Mijn neefje van 8 begrijpt ook dat de fabrikant de prijs bepaald. Die wordt er geen euro armer door als de winkeliers elkaar afslachten. De vraag naar het product blijft voorlopig toch wel en als de fabrikant de poot (lees: prijs) stijf houd, betaald iedereen gewoon hetzelfde en maken slechts de shops onderling minder of nauwelijks marge.

Ga je prijzen verlagen, verlaag je alleen de onderlinge slachting tussen winkeliers en kom je in een oneindige neerwaartse spiraal en kun je dus je prijs wel blijven verlagen tot het product nul euro kost en je als fabrikant failliet gaat.

Bovendien is je reactie weer eens totaal off-topic en erg anti-dreambox getint, zoals wij van je gewend zijn.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga nog 1 x proberen om antwoord te krijgen op mijn vraag.. smirk

 

De DM800 heeft standaard maar 1 tuner.

Als er een 2e tuner bij plaats, kan ik dan opnemen en kijken van/naar 2 verschillende zenders van verschillende transponders?

Ik neem aan dat ik dan ook twin lnb's moet hebben.

 

BW

 

 

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort adviezen worden hier niet gegeven want hier mogen geen namen of links naar shops worden genoemd.

Bovendien blijkt de DM8000HD momenteel nergens leverbaar.

Aangezien je jouw keuze hebt gemaakt, sluit ik dit topic zodat je voor eventuele nieuwe vragen een nieuw topic kunt openen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...