Ga naar inhoud


[TV] Sony KV 32FQ75FB gaat steeds uit.


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik de vraag hier kan stellen maar denk dat hier wel mensen zitten die dit kennen mischien.

 

Ik heb een sony trinitron staan hier en die gaat ineens uit na verloop van tijd.

Voorafgaand is het zo dat sinds een week hij iets donkerder van kleur is geworden.

Is dit een bekend fenomeen en op sterven na dood of iets simpels.

Ik heb onlangs de voeding nog laten maken en heeft dat soms daar mee te maken.

 

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites


He Jeanpaul1 bedankt voor je reaktie.

 

Het type nr is KV 32FQ75FB en is een jaar of 6 oud dacht ik.

Ik vind het voor de rest nog een top ding en hoop er eigenlijk nog wat plezier van te beleven op me hobby kamer .

 

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn.

 

Ik heb overigens geen knipperende lampjes op me TV.

 

 

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jeanpaul1

error codes worden bij dit toestel weergegeven door rode leds in een bepaald ritme te laten oplichten (meestal na een aantal seconden) indien de voeding uitvalt kan het misschien zijn dat de leds niet kunnen oplichten.groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

#Jeanpeaul1

 

Je hebt gelijk bij het openen van het "klepje" en daarop volgend dat hij weer eens uitging zag ik een rood lampje kinpperen 5x en dan een moment niks en weer 5x etc etc.

 

Wat houd dat in dan, staat dat ergens voor... ( Grote beurt mischien wink )

 

Ik hoor het graag van je...

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal zijn het losse/slechte solderingen. Controleer de solderingen in de voeding/hoogspanning en rastergedeelte en eventueel doorsolderen.

 

succes ermee.

 

gr topie

Topfield TF5000ci met aston 1.05, Amiko alien 8900, 80cm schotel gericht op astra 1 en 3 (duo lnb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satfreaked
#Jeanpeaul1

Je hebt gelijk bij het openen van het "klepje" en daarop volgend dat hij weer eens uitging zag ik een rood lampje kinpperen 5x en dan een moment niks en weer 5x etc etc.

Wat houd dat in dan, staat dat ergens voor... ( Grote beurt mischien wink )

Ik hoor het graag van je...

EEN Grote beurt? een tv is geen auto{progamma}Overigens is dit geen lampje maar een LED,het knipperen is en eror code aan de hand daar van kun je zien welk gedeelte defect is via de service manual.Overigens het type nr. wat je hebt opgegegeven klopt niet,geen resultaten gevonden bij Google.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Origineel bericht van: Satfreaked
#Jeanpeaul1

Je hebt gelijk bij het openen van het "klepje" en daarop volgend dat hij weer eens uitging zag ik een rood lampje kinpperen 5x en dan een moment niks en weer 5x etc etc.

Wat houd dat in dan, staat dat ergens voor... ( Grote beurt mischien wink )

Ik hoor het graag van je...

EEN Grote beurt? een tv is geen auto{progamma}Overigens is dit geen lampje maar een LED,het knipperen is en eror code aan de hand daar van kun je zien welk gedeelte defect is via de service manual.Overigens het type nr. wat je hebt opgegegeven klopt niet,geen resultaten gevonden bij Google.



Toch echt is het dit type nr :

KV 32FQ75FB

Staat achterop, model nummer .....

Onlangs hebben ze me voeding gemaakt/vervangen en zou dat bv niet oke zijn gedaan of gesoldeerd ??

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...