Ga naar inhoud


[DBOX-II] Nokia Dbox2 niet in debugmode te krijgen


Gast Castol

Aanbevolen berichten

Hallo, na enige uren experimenteren en fora doorlezen is het mij nog steeds niet gelukt om mijn dbox in de debug mode te krijgen. Ik heb al verschillende handleidingen doorlopen inclusief de flash reset om de printplaat. 1x kwam ik een heel eind maar ook daarna gebeurde er niet meer wat er had moeten gebeuren. Ook hoor ik hier het één en ander over het minflsh.zip bestand, deze heb ik echter nergens kunnen vinden dus daar kan ik ook niets mee. Is er iemand hier die meer ervaring heeft met dit probleem???

 

Gegevens van de Nokia DboxII:

 

een 2 chip intel met software betanova 2.01. Volgens berichten die ik hier lees is deze dus nog niet in debug mode!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Castol,

 

heb je manuals van unetwork al geprobeerd????

Hier staat veel in.

Heb zelf ook een manual gepost: klik hier

 

in dit document staat precies beschreven wat er in minflsh.zip moet zitten.

 

Beschrijf ook eens wat je er uberhaubt zelf aan hebt gedaan.

als ik zoek in google op minflsh.zip zie ik het genoeg voorbij komen whistle

 

Deze hobby kost, zoals al zovele hebben geschreven veel (leer)tijd wink !!!

 

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB2000, bedankt voor je reactie. Ik heb jouw handleiding ook gebruikt om hem in debug te krijgen, maar dit is echter niet gelukt. Ik weet niet of het veel uit maakt omdat ik een nokia heb i.p.v. een philips. Dat minflsh.zip heb ik ook op verschillende manier gezocht (Ook op google natuurlijk ;-)) Maar ik ben ook niet zo'n computer wonder dat ik dat programma zelf even in elkaar knutsel. D'r staat bij dat je dan ook bestanden van een dbox nodig hebt! En daar zit dus het probleem, want daar krijg ik geen verbinding mee. Beetje kip en het ei verhaal. maar ik ga wel eens kijken naar dat unetwork. bedankt voor de tip alvast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek voor meer informatie vooral de deutse boards af...

Daar ga je die bestanden vinden.

Verder hoef je niks zelf te maken of uit je dbox te halen, behalve dan de ucode. Hier moet je je echt even in verdiepen wat dat is. Je hoeft deze code dmv software alleen maar te bepalen, verder hoef je niks van je box te downloaden. wink

 

Tenslotte, het was voor mij ook heeeeeel lang en vaak proberen voordat ik de box eindelijk in debug mode wist te krijgen.

Echt volhouden :D

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...