Ga naar inhoud


AlphaCrypt in tv


Gast toppie44

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

Ik heb een nieuwe tv gekocht de sony 46w4500 met ingebouwde digituner waneer je daar een AlphaCrypt classic instop en daarin je smartcart, deze heb ik van ziggo ,zou je dus beeld moeten hebben

 

Maar na uren gespit te hebben op t net zie je 1000den meningen

t werkt goed ,niet goed ,half ,niet etc.

 

Dus ik denk vraag t maar ff op m'n eigen forumpie

Wie heeft dit ook en kan t beamen dat t werkt ,want zo'n module kost dik 100euries dus ff opletten voor dat ik m koop.

 

ook las ik dat er goedkopere modules waren en goed werkt maar daar lopen de verschillen ook hoog op

 

Ik hoor dus graag wie er ervaringen mee heb

(ook gelezen dat de poviders het niet ondersteunen qua storingen etc)

 

groetjes ,

Link naar reactie
Delen op andere sites


regel 1: Ziggo ondersteund dit idd NIET.

regel 2: dat betekend nooit dat het niet KAN werken.

 

Waar ik wel verschillende verhalen over hoor is dat bepaalde frequenties slecht doorkomen en dat daardoor bepaalde zender slecht of niet te zien zijn.

 

Zijn er geen mensen in de buurt die een alphacrypt hebben liggen waarmee je het uit kan proberen? of heeft de verkoper van die TV er niet 1 liggen die je kan gebruiken om te testen?

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rigolo

Waar ik wel verschillende verhalen over hoor is dat bepaalde frequenties slecht doorkomen en dat daardoor bepaalde zender slecht of niet te zien zijn.

Zijn er geen mensen in de buurt die een alphacrypt hebben liggen waarmee je het uit kan proberen? of heeft de verkoper van die TV er niet 1 liggen die je kan gebruiken om te testen?

Hein


UUh sorry dat bedoel ik, hier staan dus 1000den forums mee vol dat slechte ontvangst etc etc etc
En niemand waarvan ik weet die er één heeft ,anders had ik uiteraard getest
Bedankt voor je reaktie ,maar ik hoop dus eigelijk of er iemand dit dus thuis heeft draaien en t kan beamen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje overdreven natuurlijk dat "duizenden" forums vol zouden staan over de slechte ontvangst. Als je al die forums goed gelezen had dan had je ondertussen ook geweten dat je eerst eens je TV zonder AlphaCrypt Classic CAM zou kunnen laten zoeken naar kanalen om te achterhalen of die uberhaupt allemaal gevonden worden. Als je alle kanalen in je digitale kanalenlijst hebt dan zou je via een Internet shop een AlphaCrypt Classic CAM kunnen bestellen en die even kunnen uitproberen. Je hebt immers bij de meeste Internet shops de mogelijkheid om Internet aankopen binnen 7 dagen te retourneren. Even de voorwaarden van de Internet shop bekijken.

 

Er zijn ook genoeg berichten te vinden van mensen op de diverse forums waar het wel werkt, maar de DVB implementatie van Sony kan beter. Ook de aanbevolen kabel ontvangers werken niet bij iedereen zonder problemen door slechte COAX huisinstallaties die soms gevoelig blijken voor interferentie van diverse externe signalen. Het is daarom gewoon niet op voorhand te garanderen dat één en ander (probleemloos) werkt. Je hebt alle forums al gelezen, dus je weet ook welke DVB bugs van toepassing zijn op jouw type Sony TV. Je zal zelf de afweging moeten maken of je die bugs vervelend vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok duizenden misschien overdreven althans laten we zeggen tig forums met tiggg replays

En daar staat inderdaad in dat de ene zeg goed en de ander slecht ,

 

Maar nogmaals ik vraag wie heeft er hier t zelfde draaien als mij en kan beamen dat t goed werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...