Ga naar inhoud


Wat doen wij allemaal voor werk?...


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik vraag me soms echt af wat voor "soort" mensen hier zitten. Het lijkt me leuk om ieders baan etc te vermelden hier.

Ik zal het spits afbijten;

 

-20 Jaar, Student

-Informatica Avans te Den Bosch

-Geen inkomen, ach ja alleen die 57 Euro zorgtoeslag dan.

Studiefinanciering (100) gaat er meteen weer uit door mijn zorgverzekering. crazy

 

Voor de rest verkoop ik spulletjes die ik niet nodig heb (Marktplaats). Ook handel ik in sommige goederen.

 

Ik kan wel rondkomen van mijn ~100 Euro per maand. Je moet er gewoon goed mee omgaan. Dan zie je je geld dus 10X harder terugkomen. smile Roken? Nope. Bier? Nee. Auto? Nee.

 

Wat doen jullie?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


25 jaar directeur van mijn boerderij,34 jaar medewerker bij een installatieburo,importeer ook nog artikelen uit china ,koop op marktplaats ,maar verkoop daar niets(is voor mij niet leuk).

 

verder drinken ja dat wel ,roken ook ,en 3 auto's 2 trekkers 1 shovel ,geen fiets ,2 vijvers, 1 vrouw ,3 kinderen en 5 dreamboxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik kan wel rondkomen van mijn ~100 Euro per maand. Je moet er gewoon goed mee omgaan. Dan zie je je geld dus 10X harder terugkomen
10 maal??

Ik dacht 10000 maal. smile

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ome Merde
dejavu van een jaar geleden opeens.
zou het in de maand zitten ? smile



merDe


Ja we vallen in herhaling, wat mij betreft mag er inderdaad een slotje op, we moeten met nieuwe dingen komen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...