Ga naar inhoud


Geen NASCAR op NASN (espn america) in 2009.


Trulli

Aanbevolen berichten

Als ik het goed las op de site van NASN is er voor dit jaar geen contract met NASCAR voor het uitzenden van complete races. (wel nascar NOW)

 

http://www.nasn.com/content/nasn/por...NASCARonNASNEU

We currently do not have a rights agreement with NASCAR to show the Sprint Cup and Nationwide Series races on ESPN America in 2009.

Want dit is flink balen (voor de liefhebbers uiteraard)

 

Weet iemand of er (naast Fox Sport M.E. op 8 west) een andere zender is die wel de hele Sprint en Nationwide uitzenden.

(Momenteel is Fox Sport op 8 west FTA, duimen draaien dat dit in februari ook nog zo is)

 

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is klote, haal ik speciaal een tvvlaanderen kaart voor NASN nu premiere dicht zit, stoppen ze met de nascar nationwide serie.

 

Het is een ramp om als autosport fan je favoriete raceklassen te volgen, elk jaar veranderen ze van zender. Doe je alle moeite om die zender te ontvangen stoppen ze er weer mee.

 

Ook de indycar series zal ik dit jaar niet kunnen volgen denk ik, zelfs de Indy 500 word sinds vorig jaar niet meer uitgezonden door RTL7 (die dat jaren aan een stuk wel deden).

 

MotorsTV had de Nascar Busch klasse voor het naar NASN ging, misschien dat die de rechten terug binnen gaan halen? (die zonden trouwens meer races live uit dan NASN die college sports voorang geven op een top autosport klasse)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Trulli
Als ik het goed las op de site van NASN is er voor dit jaar geen contract met NASCAR voor het uitzenden van complete races. (wel nascar NOW)

http://www.nasn.com/content/nasn/por...NASCARonNASNEU


Weet iemand of er (naast Fox Sport M.E. op 8 west) een andere zender is die wel de hele Sprint en Nationwide uitzenden.
(Momenteel is Fox Sport op 8 west FTA, duimen draaien dat dit in februari ook nog zo is)


Voor zover ik weet kun je voor Nextel Sprint Cup races terecht op
Viasat Sport 3 en op Sky UK (ook in HD), kan je helaas geen zender noemen voor de Nationwide series...

Marinus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hey Trulli,

 

Ik kijk meestal Sprint Cup live, en dat kan op twee manieren:

 

Via AB Moteurs die zitten op de Astra, Hotbird en Atlantic Bird 3. Voor het geval de ene satelliet qua codering niet werkt kun je de andere misschien wel ontvangen. Nadeel van AB Moteurs is dat ze frans commentaar leveren en het originele commentaar is niet te kiezen. Geluid is wel stereo. Ik heb er lang naar gekeken, iets is beter dan niets en ik versta het gelukkig wel.

 

Via Viasat Sport 3, dat zit op de Sirius. Als ik de website zo bestudeer dan heet het nu Viasat Motor, maar mijn zweeds is niet zo best. Met origineel amerikaans commentaar, helaas meestal in mono. Dat valt wel tegen als je NASCAR in stereo gewend bent zodat ze door de kamer komen brullen.

 

Beide zenders doen volgens mij ook in 2009 de Sprint Cup, en zoals altijd in 4:3. Da's jammer, vooral als je bedenkt dat het in HD 1280 x 720P60 wordt geproduceerd met 5.1 surround...

Het schijnt dat Viasat het ook in HD uitzendt, maar ik heb geen HD ontvanger. Moet wel mooi zijn!

 

Ik neem heel veel van die races op. Omdat ik altijd zo onder de indruk ben van hoe ze dat in beeld brengen heb ik er een pagina op mijn website over gemaakt:

Arnold's NASCAR site wellicht vind je dat ook interessant.

 

Oh ja, de Sprint Cup is met 36 races die al gauw een uur of vijf duren wel genoeg voor mij. En dan zijn er ook nog 5 officieuze races. Waar je de Nationwide Series kunt volgen weet ik dus niet.

 

Groeten smile

Vu+ Uno • Dreambox DM7000 • Nokia MM9600 • Triax 78 • ALPS • Moteck 2100A • 53°E-43°W

Wat vervelend dat de url van mijn website hier niet mag! Nou ja, zie mijn profiel dan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MediaMasterA

 

AB Moteurs en Viasat (en ook SkySport) zitten voor mij op slot.

Ik kan ze dus niet zien.

 

Mooie site heb je trouwens.

 

Foxsport heeft ook rechten gekocht, alleen via de Atlanticbird 1 (8 west) is via de FoxSport/ME variant Nascar niet te zien. Wel de tegenhanger ARCA/remax. (toch nog iets)

 

Maar mocht je een sleuteltje hebben voor AB Moteurs en Viasat (en eventueel SkySport) die draait op mijn SAB dan ontvang ik die graag. (via PM uiteraard)

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep sky sport. Maar ik heb daar geen kaart van, dus zal niet lukken.

 

Maar,

 

NASCAR Sprint Cup (Motoring)

Time - 01:45 - 02:35 (50 minutes long)

When - Tuesday 17th February on five

This programme has been highlighted due to keywords in the programme name, description

 

Daytona 500.

The NASCAR Sprint Cup begins in earnest with the legendary Daytona 500. Ryan Newman was victorious last time out, but overall series champion Jimmie Johnson will be desperate to atone for a missed opportunity.

 

Goed, het is heel wat later maar dan toch nog ergens FTA Nascar (50 minuten frown )

 

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers!!! laughsmile

Vannacht om 3 uur Nederlandse tijd.

Op FIVE.

 

NASCAR: The Sprint Cup (Motoring)

Time - 02:00 - 02:50 (50 minutes long)

When - Tuesday 10th February on five

Budweiser Shootout.

Action from the first round of the 2009 Sprint Cup, with highlights of the Budweiser Shootout from the Daytona International Speedway.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Voor de NASCAR liefhebbers onder ons. Op National Geographic is op zaterdag 13 juni om 21:00 uur te zien. NASCAR: Racing To America: Montoya's Chase

Volg Juan Pablo Montoya's zware tweede seizoen in de NASCAR, waarin hij diverse obstakels moet overwinnen, zowel persoonlijk als professioneel. laugh

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Trulli
Voor de NASCAR liefhebbers onder ons. Op National Geographic is op zaterdag 13 juni om 21:00 uur te zien. NASCAR: Racing To America: Montoya's Chase
Volg Juan Pablo Montoya's zware tweede seizoen in de NASCAR, waarin hij diverse obstakels moet overwinnen, zowel persoonlijk als professioneel. laugh


Komt daar nog een herhaling van? Want dit weekend kijk ik de 24 uur van Le Mans dus geen tijd om die docu te bekijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
Origineel bericht van: Trulli
Voor de NASCAR liefhebbers onder ons. Op National Geographic is op zaterdag 13 juni om 21:00 uur te zien. NASCAR: Racing To America: Montoya's Chase
Volg Juan Pablo Montoya's zware tweede seizoen in de NASCAR, waarin hij diverse obstakels moet overwinnen, zowel persoonlijk als professioneel. laugh


Komt daar nog een herhaling van? Want dit weekend kijk ik de 24 uur van Le Mans dus geen tijd om die docu te bekijken.


zet er wel een 2e tv er naast met ziggo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Na een mooi seizoen en een 4 times champion luisterend naar de naam Jimmie Johnson (48) ziet het voor de Nascar fan in Europa het er dit jaat heel somber uit. eek

Geven ESPN America en Motorstv al enkele jaren Nascar niet meer door ziet het er nu naar uit dat ook FIVE via 28 oost de 1 uur durende samenvatting niet meer gaat uitzenden. cry

 

In de UK loopt er een topic over Nascar rights

http://www.digitalspy.com/forums/showthread.php?t=1187128

 

crycrycry

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...