Jump to content

Het is nog steeds zo....


mifi
 Share

Recommended Posts

Laat ik maar weer eens een ervaring noemen... zucht. Na al die jaren. Alleen om te voorkomen dat het beeld ontstaat dat alles nu oke is.

 

Ik ben gisteren bezig geweest om veel programma's van de HD van mijn Inverto 7000m naar de externe schijf te kopieren via USB.

Ik draai al een tijdje de nieuwste firmware.

 

In totaal was het voor 7h26 aan programma's. Na twee uur nog eens gekeken. De percentages waren, zoals van oudsher gebruikelijk, interessante onzin:

Van het bestand waar hij mee bezig was, was hij op -17%. In totaal was hij op 100%. Beide onzin. Hij is daarna nog 5 uur bezig geweest. 100% mijn voet!

 

Na het kopieren had ik geen beeld meer op gecodeerde zenders. Moest rebooten om de Inverto weer tot de orde te roepen.

 

Ik heb wel meer foutjes zo af en toe, maar ik vermeld ze niet eens meer. Heeft toch geen zin. Dat is waarschijnlijk een gevoel dat jullie wel kennen... ;-(

Een reboot of uitnemen van de decoder helpt tot nu toe steeds, maar jammer dat het nog steeds nodig is.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link to post
Share on other sites


Gaat deze topic nog inhoud krijgen of is het puur uiting van frustratie?

Receiver: Dreambox 8000

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x MTI Quad, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-3, Hotbird & Thor)

Link to post
Share on other sites

Origineel bericht van: Murdock
Gaat deze topic nog inhoud krijgen of is het puur uiting van frustratie?

Geen idee of anderen nog iets willen bijdragen. Bij mij was het pure frustratie.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.