Ga naar inhoud


Het is nog steeds zo....


mifi

Aanbevolen berichten

Laat ik maar weer eens een ervaring noemen... zucht. Na al die jaren. Alleen om te voorkomen dat het beeld ontstaat dat alles nu oke is.

 

Ik ben gisteren bezig geweest om veel programma's van de HD van mijn Inverto 7000m naar de externe schijf te kopieren via USB.

Ik draai al een tijdje de nieuwste firmware.

 

In totaal was het voor 7h26 aan programma's. Na twee uur nog eens gekeken. De percentages waren, zoals van oudsher gebruikelijk, interessante onzin:

Van het bestand waar hij mee bezig was, was hij op -17%. In totaal was hij op 100%. Beide onzin. Hij is daarna nog 5 uur bezig geweest. 100% mijn voet!

 

Na het kopieren had ik geen beeld meer op gecodeerde zenders. Moest rebooten om de Inverto weer tot de orde te roepen.

 

Ik heb wel meer foutjes zo af en toe, maar ik vermeld ze niet eens meer. Heeft toch geen zin. Dat is waarschijnlijk een gevoel dat jullie wel kennen... ;-(

Een reboot of uitnemen van de decoder helpt tot nu toe steeds, maar jammer dat het nog steeds nodig is.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Murdock
Gaat deze topic nog inhoud krijgen of is het puur uiting van frustratie?

Geen idee of anderen nog iets willen bijdragen. Bij mij was het pure frustratie.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...