Ga naar inhoud


stomme vraag?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben nog niet zo lang hier in thuis, maar ik leer snel en kom er aardig uit.<P>Nou begrijp ik een paar dingen niet zo. Als je surft naar key codes en files, zie je vaak nummers alleen staan.<BR>Mijn vraag is hoe ik die gebruik. Ik gebruik nu het programma gold 140, maar volgens mij kan ik die sleutels code daar niet mee invullen. Wie kan me even hier meer over vertellen. Moet ik een ander programma downloaden of zijn die code nummers niet te gebruiken<P>Ben ook op zoek naar goede N*v* code's<P>Groetjes maantje<P>[ 28-04-2001: Message edited by: maantje ]<p>[ 29-04-2001: Message edited by: maantje ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


HEREN!<BR>SAT4ALL is geen vrijschakeling service, dit is een hobby board!<BR>Mocht je everder willen gaan met deze hobby in dit board ga dan ff RULEZ lezen!<BR>Ook als je nu wilt weten wat het verschil is tussen hex en bin files ga dan ook svp ff verder lezen en kijken in eerder verschenen faq op dit en vele vele andere boards!<BR>Wij hebben een HEEL groot princiepe en dat is NOOIT en ik bedoel NOOIT namen van digitale boeketten noemen!<BR>En als je zo nodig codes wil hebben voor N*v*<BR>ga dan verhuizen naar Griekenland koop een kaart en kijk het gehele jaar!<BR> mad.gif" border="0

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

TEN EERSTE BEN IK GEEN HEER!!!<BR>En ten 2e vind ik het nogal een belediging voor een gewone vraag<BR>vraag alleen wat het verschil precies inhoud!<P>Niet dat ik het gaat gebruiken Of het nu N*v* is of PW*w maakt me niet uit een gewone vraag verwacht een gewoon antwoord. <P>Heb genoeg door gesnuffeld om er niet uit te komen. Wil alleen weten wat voor prog er voor moet gebruikt worden<P>Sorry dat ik besta. Maar ondanks ik een vrouw bent, voel ik me meer een heer dan jouw!<P>En nog wat als dat niet meer gevraagd mag worden moet dit de beheerder me dit duidelijk maken en niet jij!<P>Maantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat doen we weer leuk vandaag. Het lijkt wel dat iedereen last heef van c*n*lgitis. 't is nog besmettelijk ook.<BR>Maantje één advies : degelijke antwoorden zou ik ook niet slikken. Kijk eens rond op andere GOEDE sites en stel in hun forums daar je vragen. Uit ervaring blijkt dat op andere forums - hoe dom (nou dom!) - de vraag ook mag zijn; je er altijd positief op wordt beantwoord.<P>Heren moderators wordt het niet eens tijd in te grijpen! confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames en Heren,<P>Zeer Simpel uitleg:<P>eerst download de Pic Bin Editor 120 Ok!<BR>2de download die files van N**a of dergelijks!Nu als die niet meer zijn werk doet doe maar t volgende ff:<BR>Open die Pic Bin Editor120 en klik je op Enable vervolgens selecteer je de IRD of Sec of Via en de Auto detect aanvinken en laad ff die EE.hex file van die N**a Ok!<BR>Bij Working mode hier selecteer je die file naam meestal deed t vanzelf Ok!<BR>Nu klik je op Key / Provider en hier ziet je de Keys in Ok!<P>Nwe keys (02 of 04 of 06 enzov) aanpassen:<P>Zeer simpel voorbeeld...<BR>je hebt een hotel met veel kamers voor elke kamer hangt daar in een kastje de goeie sleutel voor anders gaat die niet open ... Logisch toch?<BR>Op elke sleutel hangt een kaartje met een de kamer nummers erop zoals:<P>Key00: 12 23 45 67 89 enzov...<BR>Key02: 09 87 34 56 23 enzov...<BR>Key04: 55 66 77 88 99 enzov...<P>Nu moet je gaan zoeken naar de goeie+werkende Keys om die te vervangen indien t moet om die N**a-kamer te kunnen weer openen -Meestal staat t erop voor welke sleutel die nummers bedoelde- duidelijk???<P>Ps:Waar zijn die kamers-Keys te vinden helaas dat weet ik zelf ook niet ... Maar wie er goed naar zoekt zal die zeker ergens gaan vinden wink.gif" border="0<P>Graag gedaan laugh.gif" border="0<P>MVG<p>[ 29-04-2001: Message edited by: Ari ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte mevr-jufr maantje <BR>Mocht je boos zijn dat ik de opmerking maak van "Heren" kan ik wel veel meer redenen samen met de andere mods van dit forum bedenken!<BR>Ik zie dat je het toch hebt aangetrokken of moet ik nu "U" zeggen?<BR>Dat je nu inplaats van de naam N*V* hebt staan is natuurlijk wel een verbetering!<BR>Dat ik hier even tussenkom als een van de Moderators van s4a is dat wij hier allemaal een hoop werk aanhebben als mensen om code's van bepaalde boeketten gaan vragen en dat vroeg je toch?<P>[ben ook op zoek naar goede N*v* code's]<P>Daar is sat4all een aantal malen voor de server afgegooid en dat heeft echt meer werk gekost als jullie [eismen dit zou ik ook wel willen weten...<BR>anyone?] werk hebben m de regels even te lezen.<BR>Ik heb het natuurlijk niet over de eerste vraag van je.<BR>Daarom foutje gemaakt en dat foutje erkennen en daar sorrie op antwoorden en niet boos op het woord heren worden.<BR>Anders kom je maar hier bij mij in Macedonie daar zijn gisterenavond weer 8 jonge soldaten dood geschoten en daar kan je beter boos op worden.<BR>Dit is van mijn kant toch echt een waarschuwing want dat er andere leuke boards op het web zijn is gelukkig waar, maar ook die hebben regels en daar zal een ieder die zich niet eraan houd ook een laatste waarschuwing krijgen.<BR>Ik hoop dat dit dan begrepen word zoals het bedoeld is en deze discussie gesloten kan worden!<BR>Suc6

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...