Ga naar inhoud


We mogen niet mopperen


mifi

Aanbevolen berichten

Kennelijk is het niet langer gepast om problemen met de Inverto 7000 in deze groep te vermelden (zie het slotje op "Het is nog steeds zo...").

 

Dat betekent dat we het hebben opgegeven?

Dat we de problemen accepteren?

 

Misschien is dat inderdaad het verstandigste.

 

Oke. Het is me de afgelopen anderhalf jaar een genoegen geweest om hier met jullie te discussieren en te proberen problemen te analyseren, aan te melden, te testen, enzovoort. Ik durf zelfs te beweren dat er verbeteringen in de firmware zijn aangebracht door de input die hier is verzameld. Bedankt daarvoor.

 

Ik zal de 7000 verder laten rusten. Veel sterkte allemaal, met de Inverto's.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kon niet meer antwoorden op je vorige bericht aangezien de mod het al op slot gedaan had.

 

Ik heb zelf ook al gemerkt dat indien je meerdere programma's tegelijk wil overzetten naar de inverto je echt heel veel geluk moet hebben.

Daarom dat ik probeer om programma (of film) per film over te zetten.

 

Ik ben er zelf ook achter gekomen alhoewel het in de handleiding van rob en jos al vermeld is dat de usb-connectie niet te betrouwen is.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je frustratie en wat mij betreft mag je iedere dag posten maar ik heb de indruk dat alle problemen met de bijbehorende antwoorden al hier, of in andere forums, beschreven staan. Ik heb zelf 214.96 en die draait probleemloos. De Inverto loopt niet vast, geeft geen rare meldingen kortom doet wat die doen moet en als ik iets wil bewaren zet ik het op VHS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marcellux
...... Ik heb zelf 214.96 en die draait probleemloos. De Inverto loopt niet vast, geeft geen rare meldingen kortom doet wat die doen moet en als ik iets wil bewaren zet ik het op VHS.

1-De Inverto draait zeker niet probleemloos: zie de lijsten met bekende problemen;
2- het feit dat je zaken op VHS bewaart, geeft al aan dat je snel tevreden bent! Dat mag natuurlijk, maar velen willen apparatuur gewoon volop gebruiken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me ook riskant om iets op VHS te zetten.

Er komt een tijd dat die ondingen van spelers niet meer te koop zijn en dan moet je de Marktplaatsen afstruinen om nog een band af te kunnen spelen, want een erg lange levensduur hebben ze niet, die spelers.

Vervolgens zie je de belabberde kwaliteit van VHS en dan weet je het weer : "Had ik het maar digitaal opgeslagen".

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zeg dat die probleemloos draait dan ben ik de mening dat na alle updates wij inderdaad niet mogen mopperen. In het dagelijkse bedrijf doet mijn Inverto wat die moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat je topic werd gesloten is dat het nergens toe zou leiden. Vraag de volgende keer even per PM hoe en waarom.

 

Ik snap de frustratie, maar vind het niet een apart topic waard.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Ik snap de frustratie, maar vind het niet een apart topic waard.

Beetje flauw, Murdock: er zijn zoveel topics die ik niet begrijp en/of niet de moeite waard vind. Die gaan we toch niet allemaal op slot doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een (voor mij) nieuw verschijnsel gezien:

 

Vanmorgen was de Inverto nog steeds aan het opnemen. Had gisteravond moeten stoppen. Opname van meer dan 9 uur!

Heb toen uit de timerlijst de lopende opname verwijderd. Opname stopt. Daarna op exit gedrukt...

 

Nu verdwijnt het menu heeeel langzaam uit beeld. Bijna regel voor regel. Alsof de processor heel druk met iets anders was...

 

Ik heb het opgenomen programma ingekort tot wat het moest zijn, daarna gereboot voor hij kon gaan decoderen.

 

Het ziet ernaar uit (dat hebben we al eerder gezien) dat deze firmware langzaam "moe begint te worden".

 

Firmware: 214.96.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...