Ga naar inhoud


[AZbox HD Elite] eerste indruk


wian

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: info
Ik heb gisteren ook even mogen spelen met deze ontvanger...Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo vaak een box over de flos heb gehad.
Nee op dit moment zal het geen ontvanger zijn die voor mij de 800 vervangt.

De meeste hangers heb ik gehad nadat ik via Youtube probeerde te internetten(Hyves) Daarvoor zit er een webbrowser in wel us waar ook nog niet perfect maar de you tube plgin is niet bedoeld om mee surfen
Als zo'n optie erop zit gebruik dan iets waar je op kunt aan klikken zoals bij de Dream100 het toetsenbord op het scherm.Dat vergemakkelijkt het intypen. logitech keyboard drivers zijn onboard
Nee voor mij mag dat internetten eraf zolang er geen TB via Bluetooth of usb op de box aangesloten kan gaan worden. zie boven

Voor de rest werkt eigenlijk nog niets!!Alles komt binnenkort??

owww??? welke firmware heb jij "getest" dan

Kijken via een lokale server en dan met de box stoeien betekent daarna altijd de Cam opnieuw herstarten want anders zie je alleen Scrambled op je beeld staan..
Zeker de onestep_emu plugin niet geinstalleerd, of niet juist

Nee heb netjes box weer in de doos gepakt...Op dit moment vind ik de ontvanger niet de moeite waard om verder te testen!!En al helemaal geen volwaardige vervanger voor welke ontvanger dan ook op dit moment.."Wat het doet" doet die ook goed???


Gr.Info



Gebruik de laatste firmware 0.9.1173 in combinatie met de onestep-emu plugin of met de laatste mbox 0.4 beta 0.20.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo D_liver,

 

Alle software die erop stond was volgens de leverancier de laatste die voorhanden was...De Emu en de laatste software voor de box zelf.(De leverancier heeft wel gezegd dat hij de ontvanger niet verkoopt voordat de software 100% stabiel is)

 

Ikzelf heb hem dus ook niet gekocht alleen bij een kennis even getest..(Nogmaals ik zou persoonlijk deze ontvanger pas overwegen als de software 99,9% uitgewerkt is!!!Ik krijg namelijk anders een wrange smaak in mijn mond als ik terug denk aan een ander merk dat dezelfde persoon heeft aangeprezen)

 

En dat je vanuit de Youtube plugin niet kunt gaan internetten???Waar staat dat dan??Ik stel mij voor dat mijn onhandige niets wetende vader deze ontvanger koopt en hetzelfde zal gaan doen..proberen!!!

 

Dat van de Logitech keyboard drivers heeft de leverancier ook niet verteld...zodoende ook niet getest door mij.(ik had nog een nieuw TB liggen van Logitech)

 

Succes met de verdere ontwikkeling en ik wacht geduldig af tot dat in Mrt of Mei de officiële release komt..(van de Premium)

 

 

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is maar net wat je van een ontvanger verwacht. 100% stabiel is geen enkele linux ontvanger. Enigma2 op mijn dm800 loopt ook weleens vast en heeft nog legio bugs. Voor mij geen probleem, de mogelijkheden van linux ontvangers wegen op tegen deze nadelen, maar ze zijn niet voor iedereen geschikt.

 

De AZbox heeft nog veel bugs (had de youtube surf bug nog niet ontdekt) maar ook veel mogelijkheden en als je de browser niet gebruikt, is hij al behoorlijk stabiel. De dreambox 7000 en 7025 hadden ook maanden (jaren?) nodig voordat de software robuust was.

 

Bij normaal tv kijken werkt ie prima, ook het sharen. Als mediaspeler laat hij de dreambox al ver achter zich. En de add-on waarmee je torrents kunt downloaden via een webinterface laat zien dat er erg mooie extra's op stapel staan voor deze ontvanger.

hobby4all

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 09.1238

 

 

 

Release notes:

 

 

Fixed

- Digi Tv and Total TV Subtitles

 

Fixed

- Scanning with NIT making duplicate channels (and duplicate TP in list), seems if freq in list not exactly the same as in NIT.

 

Fixed

- Missing or broken words on subtitiles of MKV

 

Added

- Possibility to change CAM's URL server.

- Possibility that camd.tar can be called camd*.*.tar.

- Possibility to install plugins and camd from FTP.

- Possibility to install plugins from internet (like camd*.*.tar)

 

Added

- Channel multi-selection for editing on the channel manager

 

Added

- Allow user to adust sbutitles delay -10'00"00(10 minutes) to +10'00"00(10 minutes)

If user press the left or right button, the 0.5 second change one by one.

If user press the up or down button, the 20 seconds change one by one.

 

Added

- Support Diseq1.1 uncommitted.

 

Added

- libcrypto.so.0.9.7

 

Changed

- Removed other EIT filtering

 

Download here

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Er is weer een update van de Azbox HD software:

 

Firmware 0.9.1314

 

Release Notes

Fixed

- Broken characters on EPG

Fixed

- Turn off the tuner when BOX goes to sleep mode

Improved

- Speed up file copying using SMB

Improved

- ECM & PMT return time

Fixed

- Screen Control (auto) doesnˇŻt work Correct, sometimes doesn't change picture aspect ratio,

we must cancel and go again to setup AUTO for change.

Fixed

- When we change option Repeat to standard and go out from MENU audio and them back to AUDIO.

Azbox donˇŻt have save last changes (we have to repeat again the selection)

Fixed

- libcrypto.so.0.9.7 0bytes

Added

- Add option to Edit channel, and manually change Genre, Provider and Country attributes.

Added

- At Language/Time menu, add option Show Time/Date,

Options (AM/PM YYYY/MM/DD or 24.00 DD/MM/YYYY). European or American format.

Added

- Add dyndns client

Changed

- smart card driver is changed

 

met vriendelijke groet,

Herbie153

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...