Gast mavical Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 Hoe kan ik op de dream middels een ingegeven tekst een bepaald kanaal snel zoeken ? Ik heb er nu 4000 in staan...
Tonskidutch Geplaatst: 26 januari 2009 Geplaatst: 26 januari 2009 hoi, tja dat is een beetje half half Antwoord op wat je vraagt zenderlijst all services (rode knop) karakterknop op afstandsbediening drukken B alles met B komt nu in die lijst zichtbaar dat is alleszins makkelijk als je BVN zoekt uit die 100 zenders met B beginnend daarvoor kun je beter een goede dreamboxedit favorietenlijst samenstellen chiao Bombs Faithless
Gast mavical Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Ik had inderdaad ook gezien dat all en daarna de beginletter goed is voor de selectie. Ik heb hiervoor een kathrein gebruikt waarin je heel specifiek kon zoeken naar een zender door een hele naam in te geven. Kan hier dus niet. Bedankt zover.
JohnO Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 je bedoelt.... hoeft dus niet ( dit werkt toch sneller dan de gehele naam intypen?) Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
andre123 Geplaatst: 27 januari 2009 Geplaatst: 27 januari 2009 Met het nieuwe image van nabilo kun je wel bijv:golf typen en dan krijg je alle kanalen te zien waar golf op is,(epg search)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen