Ga naar inhoud


Prio list voor incubus.


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Ik heb nu de laatste enigma draaien vanaf harddisk. Dit werkt prima. Enkel het zappen tussen verschillende zenders verloopt soms niet zo vlot (duurt lang voor het beeld verschijnt) ook bevriest het beeld regelmatig na een tijdje. Ik denk dat de prio list de oorzaak is. Heb er al enkele geprobeerd maar nog geen enkele werkt naar behoren. Wie heeft er een goed werkende prio list en zou hem hier effe willen plaatsen ?

 

Dank bij voorbaat !!

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo heb er even een paar uitgeprobeerd, bijgevoegde lijst werkt bij mij tot nu toe het beste, vooral het nederlandse en vlaamse pakket zapt nu redelijk snel. Indien iemand nog suggestie's heeft om deze lijst nog beter te maken hoor ik het graag.

 

Mvg.

BbyN

 

In bijlage prio, channel en providerlist.

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een domme vraag, maar waar gebruik je de channel en providerlist files voor.

 

Ik kan nergens een indicatie vinden dat Incubus deze twee files nodig heeft.

 

Ben alleen nieuwsgierig waarvoor deze eventueel gebruikt zou kunnen worden. Incubus werkt bij mij ook zonder de channel & provider list en ik heb behalve een beter (HD)beeld en serverfunctionaliteit momenteel geen verbeterwensen voor deze emu.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat het een domme vraag is, deze lijsten zaten bij de incubusfile die ik gedownload had en weet eigenlijk ook niet wat doel ze hebben crazy . Dat de prio list zeker zijn nut heeft heb ik zelf ondervonden.

 

"Don't forget to edit your prio file. Editing that file will give you the ability to chose the right pid wich the cam should be select (if you will not edit it, the cam will use the first pid and then try to use other pids, but this will take much more time to be able to see something."

 

Maar nu mijn volgende vraag. Hoe edit je die prio file en moet men rekening houden met spatie's en hoofdletters ?

 

Mvg.

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je het beste doen via:

 

a) Ultra-edit32

B) Via putty VI ( voor gevorderden linux gebruikers )

 

Optie a haal je eerst de priolijst vanaf je kathrein via ftp om vervolgens aan te passen en daarna via ftp terug te zetten.

Optie b log je in via telnet / SSH op je kathrein en edit je rechtstreeks op je kathrein.

 

P.S. bewerken via kladblok is af te raden, waarschijnlijk leest CCcam / incubus de bewerkte lijst niet.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik morgen maar eens met Ultra Edit aan de slag, eens benieuwd of er mits enkele aanpassingen de zaptijd toch nog wat verkort kan worden (op sommige zenders).

 

Is er iemand die kan bevestigen dat de andere file's (provider en channelinfo) overbodig zijn of toch nut hebben.

 

Bedankt ! wink

 

Mvg,

BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meerdere methodes deze files aan te passen.

 

1. Met KCC, de betreffende file aanklikken en kiezen voor bewerken. Je moet er dan wel voor zorgen dat IncubusCamd niet is aangezet, want dan lijkt het alsof de wijzigingen zijn opgeslagen maar als je opnieuw inlogt zijn de wijzigingen verdwenen.

2. Om niet in de bestaande files te rommelen heb ik 'EditPad pro' (freeware) geinstalleerd. Hiermee kun je onder Win XP (van andere versies weet ik het niet) Linux tekstfiles bewerken.

 

Voor de IncubusPrio heb ik in de orginele prio file de tekstregels van de Prio CCcam van mijn DM500 gekopieerd.

 

Alle files, zover nodig bewerkt, in de juiste directories geplaatst (zonder provider en channelinfo.) opnieuw opgestart (Flash versie) Incubus geactiveerd en nogmaals opgestart.

Voila het werkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zoeken het wel ver hoor. Met Wordpad kan je dit soort files ook perfekt editeren.

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi guys,

 

installeer toch gewoon notepad++

is gratis en is perfect om te gebruiken, zeker voor al wat linux toestanden zijn.

 

gewoon een tip van tante kaat :-)

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...