Ga naar inhoud


geen telfort dsl signaal, probleem zit in de wijkcentrale, hoe te handelen ?


nchingo

Aanbevolen berichten

Beste satters,

 

ik zit met een groot probleem nl

since 2 jan ben ik overgestapt van KPN naar Telfort, abo.internet + bellen. Telfort ZyXel modem aangesloten maar steeds geen dsl verbinding. 7 x gebeld naar klantenservice zonder resultaat.2 kpn monteur zijn 2x geweest naar de wijkcentrale,schijn niets te kloppen want bij doormeeting hebben ze bij de wijkcentrale ook geen signaal.Problemen ligt niet bij mijn thuis maar bij de wijkcentrale.Klantenservice willen niet toegeven dat de fout bij hun lig terwijl de kpn monteur al toegeeft dat de probleem aan de wijkcentrale ligt.

Abo. is al afgeschrijven van mijn rekening. Wat kan ik hier aan doen ?

Heeft iemand ervaring mee of is er iemand die mij kan adviseren.

 

alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als een monteur meldt dat hij geen sync heeft op de hoofdverdeler wordt normaal gesproken de volgende monteur in geschakeld. De 2e monteur gaat dan in de centrale kijken waar het probleem zit.

 

De kosten worden meestal vergoed op het moment dat het weer werkt.

 

 

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...