theparasol Geplaatst: 5 februari 2009 Geplaatst: 5 februari 2009 Zijn die tuners wel gelijk dan? DM7020 heeft geloof ik 2 verschillende modellen tuners gehad. Als je het nog niet gedaan hebt zet er per webui pli jade in ofzo en download dan de settings van henksat ter test.
Gast Empee Geplaatst: 6 februari 2009 Geplaatst: 6 februari 2009 zal er morgen eens pli jade inzetten en iets laten weten ander voorstel was om terug te zetten naar de originele software en dan een scan op astra te doen
Gast info Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Zijn die tuners wel gelijk dan? DM7020 heeft geloof ik 2 verschillende modellen tuners gehad. Als je het nog niet gedaan hebt zet er per webui pli jade in ofzo en download dan de settings van henksat ter test. Sorry had te snel gelezen in het 1e bericht. Ik nam aan dat je een schone installatie had gedaan op de Dreambox. Als je een Ghost image van een andere Windhoos machine op een andere pc installeert zal dit ook niet werken. Gr.Info
Gast Empee Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 heb vandaag er de originele software ingezet release 1.2.0.12.09.2005 - fp versie : 1.01 - scan gedaan op astra heeft de ned en belg kanalen niet gevonden
theparasol Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 pli jade bracht je ook niks? Dan moet er haast wel een technisch defect in de tuner zitten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen