Ga naar inhoud


Audio toevoegen aan video.ts IFO-bestand ?


Aanbevolen berichten

Ben bezig om al mijn HI-8 video-tapes te digitaliseren naar Video.ts files d.m.v. "Dazzle DVDRecorder".

 

Is het mogelijk om aan het video.ts IFO bestand (menu met scene-selection) achteraf nog 'n muziekje toe te voegen en met wat voor programma zou dat dan gaan ?

 

gr. Satfanatic. cool

 

 

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je pinnacle gebruikt voor het inlezen dan zou dat geen probleem moeten zijn. Zitten meerdere pre-defined muziekjes in die je kunt gebruiken.

Ook kun je uiteraard eigen MP3's inmixen terwijl het originele geluid behouden kan worden of je vervangt het originele geluid door een muziekje. Mogelijkheden plenty !

 

Ligt dus aan het bewerkingsprogramma dat je gebruikt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, met het programma "pinnacle DVD Recorder" wat ik dus gebruik kun je inderdaad meerdere pre-defined muziekjes toevoegen aan het menu met scene selection (wanneer je aanvinkt om 'n menu te maken).

 

Inmiddels lukt mij dat ook, na veel uit testen, maar in het begin lukte mij 't niet om 'n muziekje toe te voegen aan 't menu.

 

Maar...., heb reeds 'n stuk of 10 Hi-8 tapes met menu, maar zonder muziek, klaar frown .

 

Vandaar mijn vraag of dit ook nog achteraf zou kunnen om toe te voegen aan het menu (niet aan de filmfiles zelf),

 

gr. Satfanatic. cool

 

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die bewerkingen (projects) netjes hebt gesaved, dan kun je gewoon in de bestaande, bewerkte menu's er een streep muziek onder slepen en daarna opnieuw renderen en branden.

 

Is wel een langdurige klus, vanwege het opnieuw renderen, maarja, dan heb je wel muziek in je menu's...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Is wel een langdurige klus, vanwege het opnieuw renderen, maarja, dan heb je wel muziek in je menu's...

 

... en juist dat zou ik 't liefst willen voorkomen, moet sowieso nog heel wat Hi-8 tapes omzetten. smirk

 

Zou er geen andere mogelijkheid zijn om achteraf audio toe te voegen ?

 

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...