Ga naar inhoud


[Pioneer] Firmware gezocht voor DBR S110NL probleem IVM nieuwe smartcard


Gast Martinhgv

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Martinhgv

Ik heb de firmware nogmaals ingeladen,werkt uitstekend.
Duo LNB wordt ondersteund.


Welke instellingen heb jij voor de satellieten moeten doen om het e.e.a. aan de gang te krijgen. Ik kom namelijk niet verder dan de Astra 19,2 kanalen, maar de Astra 23,5 krijg ik niet te zien. Ik weet namelijk niet welke instellingen ik moet doen voor de satellieten.

Ik heb de seca 3 kaart werkend, maar de software update zoals hij bij canal digitaal staat http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFile...tvangers(1).pdf die doet hij niet. Is er iemand die de afgelopen 2 jaar nog gewoon met de oude software heeft gekeken die deze update wel heeft gehad? Danwel iemanand die deze update naar "fast scan" wel heeft ontvangen. Ik zal zover nog meerdere keren proberen misschien dat het dan wel lukt.

Het oude doosje gaat namelijk naar mijn ouders en die willen de Limburger perse zien :-)

Greetz
Böllke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Helaas, er is nog geen alternatieve firmware gevonden die met de seca3 kaart werkt.
Als iemand wel wat vind, mag ook heeeeeel oud zijn, dan graag even melden.
Mogelijk bied dit dan dé oplossing voor de Pioneer én Philips firmware ....


De mensen van de dreambox hebben dit inmiddels opgelost. In de CCCam 2.1.0 werkt alles naar behoren. Zit hier niet toevallig een hint in voor de pioneer programmeurs?

Greetz
Böllke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Kan iemand mij helpen, heb een pioneer dbr-s100 NL2, ik zou graag de originele software inladen, zodat de nieuwe kaart van tv-vlaanderen terug werkt, maar weet niet hoe dit in z'n werk gaat, de software heb ik al gevonden, is er ergens een beschrijving hoe je dit moet doen, met welke loader?

 

groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

 

Ik weet niet precies hoe het voor jou doos gaat, maar het programma pionero is het programma dat ik hiervoor gebruik. Hier is ook een goede beschrijving bij. Ik zelf laad de software dmv de J-Tag interface maar het programma ondersteund ook parallel en serieel loaden. Het programma is te groot om hier als attachment aan te hangen :-(

 

Voor de rest, lees de eerste 3 topics in het Pioneer forum. Hier vind je al heel veel informatie

 

Greetz

Böllke

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo, Hallo,

 

Heb geprobeerd officieele software op Pioneer dsr-S100nl2 te zetten met progr pionero-4.0 final en met pionero 5, serieel, het lukt niet, krijg geen communicatie met receiver. Receiver moet naar service mode, hoe doe ik dit? Wat doe ik verkeerd.

 

kan iemand me helpen?

 

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Jungle V5 werkt wel, maar heb nu een ongelukkige kanalenlijst na inscannen. Hoort er nog een Eeprom file bij deze Jungle V5?

 

Heeft iemand ook een actuele kanalenlijst voor Astra 1,3 en HB, met Canaal Digitaal voorop? Of kun je onder Jungle V5 handig de kanalen verplaatsen?

 

Graag ook verwijzing naar bijbehorende inlaadprogramma (indien dit anders is dan Pionero 4.0).

 

bvd

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

De files komen van het dynamit board, google maar eens

op "Goldbox forum". Ik weet echter niet of of de registratie

makkelijk gaat, vandaar dat ik ze maar even bijgevoegd heb.

 

IVM met de kanalen lijst heb ik gelezen dat je de eeprom moet

wissen, succes.

 

Wouter

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
Origineel bericht van: doetiet
rectificatie jungle v5 werkt wel zie andere bericht nieuwe smartkaart gekregen.
Greetz doetiet


Tot afgelopen dinsdag werkte Jungle V5 naar behoren, vanaf woensdag geen beeld meer ned 1,2 en 3 geen beeld alleen Net 5 heb ik beeld?
Ik heb hiervoor het recreatie pakket dacht dat de tijd voorbij was maar dit loopt door tot 26 september dan is er alleen nog Ned 1,2 en 3 te ontvangen.
Iemand een idee? Pidscan en opnieuw aktiveren helpt niet.

Greetz doetiet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...