Ga naar inhoud


[Pioneer] Firmware gezocht voor DBR S110NL probleem IVM nieuwe smartcard


Gast Martinhgv

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik heb een nieuwe pas ontvangen van Canal Digitaal

 

Mijn decoder, een Pioneer DBR S110NL werkt niet met deze pas.

BVN werkt wel,dus geen probleem in de installatie,mijn oude pas werkt ook nog wel....maar verloopt binnen afzienbare tijd...

 

Tech info:

 

Pioneer DBR S110NL

Firmware: (15_633) v8.6NL Final +fix10 van Euromuis

 

Benodige firmware: De originele pioneer firmware met Duo LNB ondersteuning

 

Pionero,kabels etc heb ik,als iemand me kan helpen aan originele firmware of aan een zelfgemaakte versie (die bovenstaand probleem verhelpt) zou super zijn.

 

 

Grtz Martin

martinhgv@hotmail.com

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Johan!

 

Bedankt, ik had deze firmware al eens ingeladen,helaas zonder succes,maar ik probeer het vanavond nog 1 keer...of 2 keer smile

 

Je hoort nog even hoe het is afgelopen!

 

Grtz Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johan,

 

Ik heb de firmware nogmaals ingeladen,werkt uitstekend.

Duo LNB wordt ondersteund.

 

Bedankt voor de firmware.

 

Andere mensen met een Pioneer DBR S110NL kunnen dus bovenstaande firmware inladen als de nieuwe oranje kaart van Canal Digitaal niet functioneert.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

kanalen zoeken via canaaldigitaal manier werkt niet goed ,vind 999 kanalen maar 0 c+ kanalen (zegt het scherm)maar c+ kanalen zitten erwel bij op de 851 plaats ofzo.

of doe ik iets fout met patchen?

gewoon gepatcht via de aanwijzingen van satori.

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt wel vaker voor dat de kanalenlijst niet in de CanalDigitaal volgorde gescant wordt.

 

Oplossing is blijven proberen tot dat het een keer lukt.

Soms helpt het als de eerste paar seconden van de scan er geen signaal naar de decoder komt.

Dus even iets voor de LNB of de kabel los.

Bij het laatste, kabel los, geen sluiting maken tijdens monteren ..anders loop je het risico dat de decoder niet meer werkt.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het nu al duidelijk of de seca 3 kaart alleen met de originele firmware werkt? Of is het gewoon gokken geblazen.

Heb zelf ook DBR 110 met Euromuis, maar nog niet aan de gang gekregen.....

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, er is nog geen alternatieve firmware gevonden die met de seca3 kaart werkt.

Als iemand wel wat vind, mag ook heeeeeel oud zijn, dan graag even melden.

Mogelijk bied dit dan dé oplossing voor de Pioneer én Philips firmware ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,,heb wel een firmware gevonden voor de pioneer 110 of te wel 15 xx,,hij is dan wel italiaans,,heb hem niet getest ,,

omdat ik geen pioneer meer heb hier (uitgeleend)....

NEW VERY NICE LOOK

SECA3 AND CONAX SMART CARD SUPPORT

THE FIRMWARE CONTAIN TEAM SETTING

15 FX2 PI725a10 090321 ITA.zip

Dreambox 800 HD SE V2

Dreambox 800 HD
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pioneer maar weer uit de kast gehaald tis weer de tijd er voor.

Wat is de laatste firmware nu of heeft het geen nut om er nog nieuw op zetten , zo ja waar kan ik de laatste versie vinden .

 

 

 

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga mijn Jtag opzoeken. De bedoeling van de nieuwe firmware is hopelijk seca 3.

Nu nog een satkijker in Italië zoeken om de firmware te vertalen.

Misschien even een nieuw topic maken hiervoor?

Moet mijn schotels ook nog opnieuw bevestigen. Is het ook mooi weer voor hier in Den Haag tenminste. Wat is de elevatie hier ook alweer? 53 ofzo toch?

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 15 FX2 PI725a10 090321 ITA.zip geprobeerd voor mijn seca 3 in de pioneer1530 Hij doet het bij mij niet. Ik heb ook de originele firmware ingeladen Die doet het wel, maar hapert soms even (hebben anderen dit probleem ook?). Probleem originele firmware is, dat RTL 4,5,7 niet inlaadt. Hoe laad je manueel de ontbrekende zenders in met de originele firmware??

overigens generatoren 106/122/126/130 doen het ook niet bij mij. Heeft iemand oplossingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jawisjawol

Heb de italiaanse versie ook geprobeert en deed het hier niet!

Nu weer de originele software ingeladen en de seca 3 kaart doet het weer, maar heb om de 5 a 10 minuten een haperend en blokkerig beeld! Schotel is goed uitgericht dus daar licht het niet aan.

Wie weet raad? las ook iets om de eprom te wissen?weet niet hoe dat in zijn werk gaat,wie kan het uitleggen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden de Guru's zoals euromuis al aan het uitzoeken zijn wat de wijzigingen zijn? Ik heb namelijk een T90 aan mijn pioneer hangen en met de originele software kan ik niet 4 satellieten bekijken en "mis" ik maar liefst 1000 kanalen. Om over het aanzien maar helemaal te zwijgen.

 

Zijn er trouwens al mensen met en settopbox abbo die een nieuwe kaart hebben gekregen of moeten we weer extra betalen?

 

Greetz

Böllke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

kwam nieuwste Jungle versie 5 tegen, en die schijnt het te doen volgens mijn broer. Weet natuurlijk nog niets van updaten en aktieveren enzo. Helaas wil het uploaden niet lukken, een slak kruipt sneller, dus moet je hem zelf maar even opzoeken.

MVGR,

Willem53

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...