Ga naar inhoud


KPN digitenne receiver is daar een timer ingebouwd ?


aaannk

Aanbevolen berichten


Weet niet of je al een ontvanger hebt, maar als je wilt opnemen, kun je beter kiezen voor de PVR (met 160GB harddisk).

 

Kun je een programma opnemen en kijken naar een andere.

 

Afhankelijk van welke kanalen je opneemt, kun je vaak ook twee programma's opnemen en kijken naar een derde.

 

Digitenne (DVB-T) werkt net als bij DVB-S (satelliet) met transponders waarop een aantal zenders zitten. De interne twintuner kan op twee transponders afstemmen.

 

Wel heb je, als de timeshift functie is ingeschakeld, af en toe een vastloper. Door het apparaat uit- en inschakelen met de afstandbediening werkt-ie gewoon weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Edje kroketje.

 

Dank vd tip, daar kan ik wat mee.

 

Heb al wel in de gebruiksaanwijzing kunnen lezen dat er in de receiver (helaas) geen timer in zit dus dan moet ik toch denken aan een twintuner.

 

Wel zag ik dat de Samsung singeltuner die mogelijkheid wel heeft, zelfs via EPG in te stellen om programma op te nemen en door zelf datum, tijd etc in te stellen.

 

Maar het gaat hier om een Topfielddigitennereceiver die dan misschien omgeruild kan worden.

 

Mvg Wiljo

 

Mvg Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de Topfield single KPN-tuner TF6000 cok zit wel degelijk een timer ingebouwd. Druk in de EPG simpel op ok bij het programma dat je wilt opnemen/timen en je tuner schakelt aan op het moment dat het programma begint. Als je je DVD/HDD recorder op autorec instelt gaat ie op dat moment opnemen.

Ook zijn om de topfield aanvangstijd en eindtijd handmatig aan te passen. Persoonlijk vind ik de EPG mogelijkheden van de Topfield bovendien veel uitgebreider en beter dan die van de samsung (ik heb ze beide..) Dus omruilen zou ik xeker niet doen.

 

Groet,

 

Digidirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Digidirk,

 

Hartelijk dank voor jouw tip, perfect!

 

Ik had de gebruiksaanwijzing doorgelezen, maar kon niet specifiek iets vinden wat op een timer duidde in de topfielddigitennereceiver.

Bij de gebruiksaanwijzing vd samsungreceiver stond dat specifiek vermeld.

 

Ik ga nog even nakijken wat ik over het hoofd heb gezien in de gebruiksaanwijzing.

 

Nogmaals mijn dank,

Mvg Wiljo

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de handleiding op Blz 42, onder een programma uit de gids kiezen staat onder punt 2 heel kryptisch omschreven hoe de timer werkt, al wordt het woord timer niet genoemd. Dus het ligt niet aan jou..

 

Het beste is: gewoon even uitproberen door in de epg een programma te selecteren, je krijgt dan vanzelf een timer menu..

 

suc6

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...