machoi Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Mijn flashgeheugen van mijn 7025 staat op 98%. Kan ik een flash erage doen? Of is er een andere manier om hem weer schoon te krijgen. b.v.d.
Gast Cobus R Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Wat heb je er dan in godsnaam ingezet daar deze normaal gesproken niet snel volraakt.
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 skins en picons vermoed ik als je iets niet gebruikt na het te hebben geprobeerd.... kun je dat ook wissen herladen als addon/plugin kan altijd opnieuw of is dat niet logisch chiao Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Ome Merde Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 factory reset en dan alleen installeren wat je echt nodig hebt. toch wel meer willen installeren, no problem. scoor een CF kaart of USB stick en mieter daar de overige data op (epg, picons, games). merDe deze ruimte is te huur
machoi Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Geplaatst: 12 februari 2009 Factory reset gedaan LT 5 image geen zender of addon erin gezet Barryallen op CF kaart zegt nu waarschuwing weinig geheugen in flash 5%{2.4MB} memory Ram in use:97%
Tonskidutch Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 uh, die lt5 heb ik ook eens erop gezet (destijds dm800) stond ook erg vol zit, je weet niet wat, allemaal in. liep niet lekker en erg langzaam zappen als je het andersom doet, machio eerts een ronaldd OoZoon of Pli in je Flash en dan de LT5 op de barry allen multiboot CF dan gaat het wel helemaal goed chiao Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Golfdiesel Geplaatst: 13 februari 2009 Geplaatst: 13 februari 2009 zoals de bovenstaande poster ook geschreven heeft, een kleine compacte image in de flash laden en de rest via Barry Allen op een CF kaart. Ik heb zelf een Nabilo (sorry de naam van deze image valt onder de censuur regels...) pureflash image in het flashgeheugen zitten en die zorgt er automatisch voor dat Barry Allen geinstalleerd wordt. Oozoon heeft ook een mooie compacte image die er voor zorgt dat je flash niet te vol wordt. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
machoi Geplaatst: 13 februari 2009 Auteur Geplaatst: 13 februari 2009 Oozoon in Flash zonder iets erop barryallen op CF. Zegt nu {Ram in use:98% Totaal in use51%} Hoop dat dit beter is,vriendelijke dank voor meedenken. Machoi
Tonskidutch Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 yep dat is veel beter 51% nu moet je wel zo nu en dan de updates voor OoZoon ophalen en dan groeit dat wel een beetje, maar het is wel een goede basis voor MB images met BarryAllen. chiao Bring' den Vorschlaghammer mit Element of Crime
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen