Hendrik6073 Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Ik heb onlangs Pli Jade bijop de USB stick van de DB gezet. Hij staat naast Gemini. Nu reageert FlashwizardPro 6.3 niet meer op de AB. Ik kan dus geen image meer selecteren. De box start verder prima op (met de default image). Ik hem Flashwizard er al afgehaald en weer terug erop gezet, maar geen verandering. Heeft iemand ervaring met dit probleem ?
Ome Merde Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 in Gemini doet je a/b het wel ? merDe deze ruimte is te huur
maja Geplaatst: 12 februari 2009 Geplaatst: 12 februari 2009 Je kunt in flashwizardpro op de PC ook een image kiezen. Probeer eens of dat werkt.
Hendrik6073 Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Geplaatst: 12 februari 2009 ja verder werkt de ab normaal, alleen niet in het menu van flashwizard. Ik maak nu ook gebruik van de pc om de default image te wisselen, maar ik wordt daar niet echt vrolijk van.
maja Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 Misschien zijn de batterijen op. Ik heb de ervaring dat bij sommige a.b. eerst een bepaald gedeelte uitvalt. Misschien is dat hier ook zo. Je zou het kunnen proberen.
iemand Geplaatst: 14 februari 2009 Geplaatst: 14 februari 2009 AB even controleren dmv webcam/camere in je mobiel oid. Deze zet het IR-licht om in voor het oog zichtbaar licht. Druk op een knopje en je ZIET de LED knipperen ;-) gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen