Gast wortellica Geplaatst: 17 februari 2009 Geplaatst: 17 februari 2009 Sind,s kort als ik mijn db uitschakel krijg ik het woord castle op mijn led schermpje te zien met de tijd eronder , iemand enig idee hoe ik dit weer ongedaan kan maken . ook het sharen (binnenshuis) werkt niet meer als ik hem uitzet voorheen dat ik geen castle op het led schermpje zag werkte alles perfect.
Tonskidutch Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 zou het niet kunnen vertellen wat dat is/// nog nooit meegemaakt, maar misschien draai ik ook andere images dan jij (welk image dus? misschien herkent iemand het eerder als je vertelt welk image je draait) chiao In For The Kill Billie Marten
Ome Merde Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 weet je dat wel zeker ? is dat niet in multiboot met het Castle image als flash image ? probeer eens een andere skin indien dit niet het geval is. merDe deze ruimte is te huur
Gast wortellica Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 sorry heb hier nog niet zo veel verstand van maar als ik mijn db opstart zie ik thank,s for choosing pli jade dus het lijkt mij dat ik pli draai.
Gast wortellica Geplaatst: 18 februari 2009 Geplaatst: 18 februari 2009 andere skin eringezet het woord castle is inderdaad weg alleen het sharen (binnenshuis) werkt nog steeds niet als ik de db in de standby zet, wel als hij aan staat.
Gast wortellica Geplaatst: 19 februari 2009 Geplaatst: 19 februari 2009 Inmiddels is het euvel verholpen had na het plaatsen van een hdd de scartkabels verkeerd om erin gedaan, scarts omgedraait en alles werkt weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen