Ga naar inhoud


Krijg toch een geluid bij trilalarm op de N95


tipje

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: tipje
Ik heb het eindelijk gevonden en het werkt.
Eindelijk weer optie stil.
Mijn display knippert steeds in standby stand is daar misschien ook een verklaring voor?


ga eerst eens bij je zelf te rade wat of je er aan gedaan hebt voordat je dit kreeg.
Zoiets gaat niet vanzelf!!!
Je zult wel eerst van alles en nogwat op je tel. hebben geinstalleerd om het te proberen of niet soms?
Verwijder eerst eens de progjes die je vlak voor het knipperen geinstalleerd hebt.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Nou nee wat ik er uit begrijp en dat is bij Nokia zeer zeker aan de orde. Dat wanneer hij op stil staat het display gaat knipperen wanneer je gebeld wordt, en dat is een heel normaal verschijnsel. Zelfs al van voor de smartphone uberhaubt is uitgevonden, dus niks met software! Kan hij verder ook niets aan veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Nou nee wat ik er uit begrijp en dat is bij Nokia zeer zeker aan de orde. Dat wanneer hij op stil staat het display gaat knipperen wanneer je gebeld wordt, en dat is een heel normaal verschijnsel. Zelfs al van voor de smartphone uberhaubt is uitgevonden, dus niks met software! Kan hij verder ook niets aan veranderen..


Ging meer hier >>"Mijn display knippert steeds in standby stand is daar misschien ook een verklaring voor?"<< van uit.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ronaldinho-

Kan ook netwerk zoeken zijn.. Wellicht woont hij in een natuurlijjke vriendelijke omgeving :D. Maar je hebt gelijk zonder bellen en gebeld worden en het opnieuw zoeken van een netwerk mag hij niet knipperen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...