Ga naar inhoud

Pli Jade2, Diseqc tester plugin

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand enig idee waarvoor deze dient (is dit om je LNB configuratie te finetunen) en waar is er meer infomatie over deze plugin te krijgen.

Alvast bedankt

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

als je hem hier gelijk aanbied kunnen anderen hem ook testen of proberen

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Gast DreamSat06
Geplaatst:

1) De "Diseqc Tester" zit als Pluginn in de PLI-Image.

2) Ik heb alle instel combinaties geprobeerd maar tijdens het scannen geeft hij "not tested" en krijg steeds als eindresultaat:

-Failed: 0

Succeed: 0

With errors: 0

not tested: 112

Ik heb deze Pluginn getest met een DM800 in combinatie met 1 SPAUN SUR420 uncomitted en 3 normale comitted 4/1 diseqc switchen.

Inderdaad :

- hoe moet je je deze pluginn moet gebruiken?

- in welke configuratie kan je deze pluginn gebruiken?

Groet

Geplaatst:
Origineel bericht van: DreamSat06
1) De "Diseqc Tester" zit als Plugin in de PLI-Jade2 Image.

Je moet hem dus nog wel downloaden... Ik zou verwachten dat alles wat via deze image te downloaden is min of meer getest is :D. En ook ik kom niet verder dan GEEN resultaat en GEEN verdere documentatie, MAAR MISSCHIEN een verrekte handig tooltje wink. Geen kritiek dus, maar gewoon pure interesse om te zien of dit tool mij kan helpen met het verbeteren van mijn sateliet configuratie.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen

+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Geplaatst:

bij deze fouten aub melden bij de maker(s) van deze plugin

het kan altijd zo zijn dat deze officiele DVB-Elite plugins niet meer up to date zijn zodat ze met een nieuwere Enigma2 versie niet meer werken en dus een aanpassing van de maker vereisen...

bedankt iig voor het melden, het is voor ons ondoenlijk om alle plugins op de juiste werking te testen

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen