Ga naar inhoud


[DM7025+] Geen beeld meer met CCcam2011 en seca 3


DeBeek

Aanbevolen berichten

Zelfde probleem als jouw gehad, gisteren maar eens gebeld met onze vrienden. Kaart was nog niet geregistreerd onder mijn naam, verhaal direct afgehandeld binnen 5 minuten beeld.

 

DM 800 + Cccam (newcs werkt bij mij niet meer, dus nu flysoftcam + 2x skystar)

Vu+ Uno DM 800 DM800SE

Sundtek-C HUMAX

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: oudeis
CCCam heeft 23 ECMs naar de kaart gestuurd, en op 0 daarvan is een goed antwoord gekomen. Zelfde verhaal geldt voor de EMMs, 0 gestuurd, 0 succes.

Ik heb sinds een paar dagen ook geen beeld op mijn hoofdkaart, en dus heb ik de 2de kaart er in geschoven (die lag hier nog ongebruikt). Daar heb ik wel beeld op. De hoofdkaart doet niets, en ik zie ook geen EMMs naar mijn kaartjes gaan. Geprobeerd met CCcam en cccam+newcs.

- Ruud


Even nog voor de duidelijkheid: wat zijn dan die ECM en EMM, wat doen die? confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: oudeis
CCCam heeft 23 ECMs naar de kaart gestuurd, en op 0 daarvan is een goed antwoord gekomen. Zelfde verhaal geldt voor de EMMs, 0 gestuurd, 0 succes.

Ik heb sinds een paar dagen ook geen beeld op mijn hoofdkaart, en dus heb ik de 2de kaart er in geschoven (die lag hier nog ongebruikt). Daar heb ik wel beeld op. De hoofdkaart doet niets, en ik zie ook geen EMMs naar mijn kaartjes gaan. Geprobeerd met CCcam en cccam+newcs.

- Ruud


Even nog voor de duidelijkheid: wat zijn dan die ECM en EMM, wat doen die? confused


Een kwartje in de Google-O-Matic doet nog steeds wonderen!
De naam van de meneer van deze site kom je vaker tegen in Satland, hij heeft over het algemeen wel nuttige zaken te melden.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nieuwe kaart erin gestoken, oude newcamd werkt gewoon nog steeds prima. Van de slaapkamer share met mgcamd ook okay laugh

pc-share werkt ook gewoon, wel ff andere ecm kiezen (16xx > 18xx)

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een ander raar fenomeen:

heb de oude kaart in mijn ubuntu pctje en de nieuwe in de dreambox.

Wanneer ik de C lijn naar mijn pc uitzet pakt hij de nieuwe kaart in de dreambox met een ECM tijd van .332 sec.

Zodra ik de C lijn naar de pc inschakel pakt hij de oude kaart in de pc met een ECM tijd van .553.

Dit zou toch niet mogen kunnen?

hebben meerdere dit "propleem'?

 

ps. de prio file heb ik eruit gehaald, geen verschil.....

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Voordat er goede ECMs komen moet de kaart in ieder geval minstens 1 goede EMM krijgen...


Ik heb mijn kaartje werkend in de dreambox DM7000 met CCcam 2.011. Echter wat ik niet zie is dat er een EMM binnenkomt en dat de datum veranderd van 01-07-2009.
Bij mijn tweede receiver waar ik vooralsnog de oude kaart in heb zitten is deze wel geupdate en heeft ook een EMM ontvangen.
Hoe kan mijn "nieuwe" CD-NL kaart nu werken terwijl er geen EMM binnenkomen?

Wittekerst

Dreaming of a ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dream-on
ik heb hier een ander raar fenomeen:
heb de oude kaart in mijn ubuntu pctje en de nieuwe in de dreambox.
Wanneer ik de C lijn naar mijn pc uitzet pakt hij de nieuwe kaart in de dreambox met een ECM tijd van .332 sec.
Zodra ik de C lijn naar de pc inschakel pakt hij de oude kaart in de pc met een ECM tijd van .553.
Dit zou toch niet mogen kunnen?
hebben meerdere dit "propleem'?

ps. de prio file heb ik eruit gehaald, geen verschil.....


Ja bij mij is dit hetzelfde met nieuwe kaart in de kamer en een oude kaart op de slaapkamer. In de kamer neemt hij de kaart van de slaapkamer.
Ga wel binnenkort de kaart van de slaapkamer vervangen door de nieuwe 2e kaart, dan zal het probleem wel opgelost zijn (nou ja, probleem).
wittekerst

Dreaming of a ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe kaarten staan nog niet geregisteerd dat moet eerst gebeuren voordat je een update krijg dit kun je versnellen om effe op te bellen naar hun dan zetten ze de kaart op je naam en krijg je wel updates zie hier met 1 van mijn kaarten.

 

 

SECA card XXXXXXXXXXXXXXX entitlements:

0000 MANAGMENT : 2009-05-02

006a CANALDIGITAAL : 2009-05-07

 

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...