Ga naar inhoud


[DM7025+] Geen beeld meer met CCcam2011 en seca 3


DeBeek

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: ome to
De nieuwe kaarten staan nog niet geregisteerd dat moet eerst gebeuren voordat je een update krijg dit kun je versnellen om effe op te bellen naar hun dan zetten ze de kaart op je naam en krijg je wel updates zie hier met 1 van mijn kaarten.


SECA card XXXXXXXXXXXXXXX entitlements:
0000 MANAGMENT : 2009-05-02
006a CANALDIGITAAL : 2009-05-07

Veranderd er wel zichtbaar iets in de entitlements van de oude kaart, dus na uitschakeling door CDS?

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat staat er ook niet dat je moet bellen.

Echter zoals reeds door meerdere leden vermeldt wil het wel helpen om te bellen zodat je kaart wel/eerder weer gaat werken!

Wil je niet bellen dan kan dat ook echter wordt dan miss je geduld op proef gesteld!

 

Tis maar net waar je van houdt!! ;-)

Grtz,

 

Adje aka Beros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wittekerst
Origineel bericht van: dream-on
ik heb hier een ander raar fenomeen:
heb de oude kaart in mijn ubuntu pctje en de nieuwe in de dreambox.
Wanneer ik de C lijn naar mijn pc uitzet pakt hij de nieuwe kaart in de dreambox met een ECM tijd van .332 sec.
Zodra ik de C lijn naar de pc inschakel pakt hij de oude kaart in de pc met een ECM tijd van .553.
Dit zou toch niet mogen kunnen?
hebben meerdere dit "propleem'?

ps. de prio file heb ik eruit gehaald, geen verschil.....


Ja bij mij is dit hetzelfde met nieuwe kaart in de kamer en een oude kaart op de slaapkamer. In de kamer neemt hij de kaart van de slaapkamer.
Ga wel binnenkort de kaart van de slaapkamer vervangen door de nieuwe 2e kaart, dan zal het probleem wel opgelost zijn (nou ja, probleem).
wittekerst


Ja dit probleem heb ik misschien wachten op een nieuwe versie cccam of dat alles omgezet is bij canaldigitaal.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou handig zijn dat er in CCcam iets komt zodat je de Seca-3 ECM/EMM pids voorang kunt geven op de Seca-2 ECM/EMM pids. Of iets van een prio waar je prio-pids kunt geven voor een decodering bij een bepaalde CAID:ProvID...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn beide CD kaarten via de Magic Module een update kunnen krijgen, op beide weer beeld,via de CC cam lukte dit niet,vraag me af hoe het over enige tijd zal gaan als er een update noodzakelijk is,dan wel automatisch of weer kaartjes wisselen?

Dreambox 7000,Triax 110 dish,lnb 0,3dB,rotor SG2100a,software Gemini , USB stick , multiboot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Al 2 keer herstart,

Maar zoals bericht al zegt, na updaten in een Aston cam in de dream werkte kaart weer.

Lijkt erop dat CCcam iets niet doorgeeft.


vreemd bij mij op mijn twee dreamboxen 7000s heb ik gewoon beeld met cccam 2.0.11
ik heb zelfs al updates gehad met cccam 2.0.11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...