Gast Sjaaky Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 Ik heb bij de dm500 de ir-sensor een stuk naar voren gebracht. Hierdoor is de invalshoek een stuk groter geworden. Dit heb ik gedaan door de pootjes te buigen en door een stuk van de zwarte plastic 'afstandsbuisjes' af te halen.
roxstar Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Geplaatst: 27 februari 2009 @sjaaky: heeft het geholpen? DM8000S, Visiosat G4, Sony 46inch
mereltje Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Zou het niet kunnen zijn dat het aan de ab ligt volgens mij zie ik verschil in de led,s die ze gebruikt hebben ik heb er een met een wit ledje en een met een blauwachtig led,maar merk zelf nauwelijks verschil!een ab is van mijn 7000 en de andere van mijn 800 groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 zoals je weet kun je andere afstandbedieningen van voorloper types ook gebruiken dus die afstandbediening van mijn 7020 deed het op de dm800 net zo slecht als die van de dm800 zelf. het is het ir-sensortje en als Sjaaky het op die manier verbeterd heeft moest je dat met beleid ook maar eens proberen (als die afbreekt ben je wel de pineut) chiao Stay Awhile (fidelis remix) Röyksopp, Susannne Sundfor
mereltje Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Mijn 800 staat in een kast met een matglazen deurtje en de ab werkt tot zeker 5 meter (en dat onder een hoek van zeker 60 graden)perfect dus ik heb geen problemen .ik gebruik pli jade2 groeten Willy aanvulling: misschien breekt het glas het licht op een gunstige manier ? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
pizzaman323 Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb voorheen telkens de laatste pli fw op de dm800 gehad, nu met newnigma2-release-dm800-v2.3.2 fw reageert de afstandsbediening stukken beter Waar dit nu aan ligt?? In huis is niks veranderd. Alles staat nog op dezelfde plek..... Hij staat bij mij ook achter een glazen deurtje in een kast. Vreemd, maarja, dit viel me vrij snel op nadat ik die newenigma2.... geïnstalleerd had. Groeten Pizzaman. ----------------- DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen