Ga naar inhoud


Nog geen HDtv bij de publieken.


sheeplover

Aanbevolen berichten

Het is gewoon een kwestie van prioriteiten.

De Nederlandse omroepen kiezen voor logge dure besturen en bijhorende hoge salarissen en afkoopsommen voor oud politici.

 

HDTV zou gewoon verplicht moeten worden gesteld eventueel minder maar wel beter uitzenden.

 

Als het zo snel gaat als de invoering van breedbeeld dan kunnen we nog een jaar of vijftien wachten

Amiko Alien SHD-8900
Triax 110 cm
Triax 78 cm
Triax 60 cm duo lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Apple740

Het zal mij niets verbazen als de NPO voor 2009 een x-budget ter beschikking heeft gekregen van de overheid, maar er vanuit Den Haag geen rekening wordt gehouden met de extra kosten die HDTV met zich meebrengt (al dan niet bewust, vanwege de recessie).

Dat zou waanzin zijn, HDTV invoeren zal de economie juist stimuleren. Iedereen kan dan tenslotte weer een nieuwe ontvanger kopen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet nu nog steeds naar verkracht 4/3 beeld (letterbox) kijken, ik begrijp dat niet.

Ondertussen heeft toch zeker meer dan de helft van Nederland een 16/9 flatscreen staan of hangen.

 

Dus waarom al spreken over hdtv ?

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: paqbro
Je moet nu nog steeds naar verkracht 4/3 beeld (letterbox) kijken, ik begrijp dat niet.


Nou, dat ligt dan aan jouw instellingen of je kabelboer. Want het wordt al ruim 2 jaar in 16:9 anamorphic uitgezonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...