Ga naar inhoud


[TF5500PVR] afstandsbediening openen


mrbeegee

Aanbevolen berichten

Mijn afstandsbediening zit onder de limonade en zodoende wil ik hem schoonmaken.

Kan iemand mij vertellen hoe je de afstandsbediening opent zonder dat je allerlei klemmetjes afbreekt?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er staat HIER beschreven hoe de AB in elkaar zit. Bekijk vooral de foto's. Toch blijft het lastig om de AB zonder beschadigingen uit elkaar te halen.

Ik heb hem net uit elkaar gehaald, maar het haakje in de punt van de AB is gesneuveld. De andere haakjes kon ik goed van elkaar halen met behulp van een smalle spatel.

De toetsen en de behuizing (zonder de printplaat) heb ik onder de kraan afgewassen en met perslucht gedroogd. Daarna alles weer in elkaar gezet. Het werkt weer prima.

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook een nieuwe, originele Topfield, afstandsbediening kopen voor 14.99 Euro in de webshop van de oudste vaste telefoonaanbieder van Nederland.. Ik heb er al 2 besteld en volgens mij betaal je geen verzendkosten als je vooruit betaald.

 

Rico

 

 

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat laatste gaat alleen op als je een digi... abo hebt. Anders kun je het vergeten. Limonade over de ab is bij "ons" maandelijkse kost. Of ik ga er direct met een contactspray overheen of met demin water spoelen. Openmaken is heel moeilijk. Tot nu toe werkt alles nog steeds goed.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...