Powerbooky Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Ik moet de C+ SECA3 kaart nog ontvangen, maar misschien dat anderen het volgende al geprobeerd hebben: Wat gebeurt er als ik de nieuwe SECA3 kaart in m'n DM7000 schuif terwijl in het andere slot nog de SECA2 kaart zit? Gaat dit goed wat betreft de (her)activatie? Ik gebruik momenteel CCcam 2.0.11 met de laatste PLi.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 een nieuwe kaart en dus een uniek nieuw serial indien de 3 geactiveerd is/wordt, zal je 2 op een nader te bepalen moment uitvallen (door nano en deactivering) de twee met actieve decodering tegelijk laten lopen kan langer zaptijden en storingen geven CCcam of een andere emu, zal vooraf niet weten op wie moet worden gekeken maar zoekt totdat er beeld is mijn inschatting is lange schakel zap/tijden maar niet onoverkomenlijk. chiao Bombs Faithless
alx Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Ik dacht dat er met CCcam prioriteiten ingesteld kunnen worden? Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
egypt Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Ik heb de seca2 kaart voor de Nederlandse kanalen in de box en ook de nieuwe Tv Vlaanderen seca 3 kaart . Ik heb vandaag netjes de upgrade van de Nederlandse kaart ontvangen Van de Tv Vlaanderen kaart moet ik nog geen update verwachten want die staat al tot 1/07/2009 Verder werkt met het zappen ook alles normaal .
Tonskidutch Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 uhm welke prioriteit dan wel? beiden hebben het CAID 000006a of heb ik een knal? chiao Bombs Faithless
appiemulder Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Bij gebruik van de SECA3 met de NewCs en een willekeurige client kan de <autosid> optie in de newcs.xml beter op off. Bij het testen werden bepaalde zenders geblokkeerd door NewCs ivm het aanbieden van de verkeerde ecm. (SECA2 ipv SECA3) Door de <autosid> dus op off te zetten werkt alles weer ok, op een extra bad ecm melding na.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen