Ga naar inhoud


Google Analytics vraagje


Greatone

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik Google Analytics gekoppeld aan mijn website om de bezoekers aantallen in de gaten te houden.

 

Echter zie ik ook "weigeringspercentage" staan, met daarbij zo'n 53%.

 

Wat houdt dit in??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Uit de help info:

 

Wat betekent het weigeringspercentage?

 

Het weigeringspercentage is het percentage bezoeken van één pagina, oftewel bezoeken waarbij de bezoeker uw site alweer verlaat op de instappagina. Met deze statistiek kunt u de bezoekkwaliteit meten. Een hoog weigeringspercentage geeft meestal aan dat de instappagina's van uw site niet relevant zijn voor uw bezoekers. Hoe interessanter uw bestemmingspagina's zijn, hoe meer bezoekers u op uw site zult zien. U kunt weigeringspercentages minimaliseren door speciale bestemmingspagina's te maken voor elk zoekwoord en elke advertentie die u weergeeft. Bestemmingspagina's moeten de informatie en services bevatten die in de advertentietekst zijn beloofd.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, thnx voor de info, maar nu misschien een n00b vraagje (wamt dat ben ik blush):

 

Google analytics rekent momenteel alleen de bezoekers aantallen van de hoofdpagina, als ze dus op mijn site naar een sub pagina gaan, wordt dit niet gerekend door Google.

 

Valt het gaan van de hoofdpagina naar gelijk een subpagina dan ook onder de weigerings percentage??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Google analytics rekent momenteel alleen de bezoekers aantallen van de hoofdpagina, als ze dus op mijn site naar een sub pagina gaan, wordt dit niet gerekend door Google.
Valt het gaan van de hoofdpagina naar gelijk een subpagina dan ook onder de weigerings percentage??

Dat denk ik inderdaad van wel, want Google Analytics is de link met de bezoeker dan kwijt. Het beste zorg je ervoor dat de Google Analytics code op elke pagina van je website voorkomt.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frank67
Origineel bericht van: Greatone
Google analytics rekent momenteel alleen de bezoekers aantallen van de hoofdpagina, als ze dus op mijn site naar een sub pagina gaan, wordt dit niet gerekend door Google.
Valt het gaan van de hoofdpagina naar gelijk een subpagina dan ook onder de weigerings percentage??

Dat denk ik inderdaad van wel, want Google Analytics is de link met de bezoeker dan kwijt. Het beste zorg je ervoor dat de Google Analytics code op elke pagina van je website voorkomt.


Inderdaad op elke van de te linken pagina's moet google analytics staan, is erg leerzaam. zo kun je zien welke pagina's het meeste bezocht worden en daar je voordeel mee doen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor jullie antwoorden, wordt dus de script toevoegen aan elke pagina eek

 

Het gaat hier om een site met kappersinventarissen, dus wil uiteraard graag weten waar de klanten naar op zoek zijn laugh

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...