Gast dayouri Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Hallo, Ik wil graag na mijn DB600 een DB7025+ aankopen zodat ik kan kijken én een andere zender kan opnemen. Ik werk nu met Gbox en zou dit ook zo willen houden. Wat ik graag zou weten is dus of het mogelijk is om met de 7025+ en Gbox op te nemen én te kijken naar een andere zender zonder dat dit problemen geeft zoals vastlopen of dergelijke. Heeft er iemand dit werkende? Alvast bedankt...!
FNONAMUS Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Dayouri, ik heb geen 7025+ maar wat ik me herinner is het vaak een kwestie van poorten juist openen. Ik ga er van uit dat het over INTERNE share gaat, anders is het verboden op fora te bespreken. In je cwshare staan jouw poorten. Die moet je als UDP (dus niet als tcp) routeren. Todays dummy is tomorrows expert!
hugogertie Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Ja dit werkt maar let wel op voor enigma 2 is er een andere gbox dan voor enigma 1. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
headspin Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 Ja werkt, moet je wel de juiste versie pakken de 2.25 Twin versie. Bij bepaalde image's (Gemeni/New EnigmaII) kun je hem zo van de server instaleren. Toch werkt naar mijn idee de CCcam stabieler. Succes! See Yah !!!!! (dont wanna bee yah....)
ronald10 Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 [ Toch werkt naar mijn idee de CCcam stabieler. Merk geen verschil vwb snelheid .Ik gebruik echter versie 2.24 Hoe en waar de files staan is weer per image afhankelijk. Om even op de topicstartervraag terug te komen is het opnemen en kijken naar een andere zender met cccam wel ! stabieler. DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Gast dayouri Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Heb vanmiddag m'n nieuwe 7025+ gekocht! Nu begint dus het ECHTE grote dreambox avontuur want de Dreambox 600 die ik al had was (in mijn ogen) enkel goed voor kijken en opnemen. Nu lees ik vanalles over de verschillende images zoals Gemini (waar ik op m'n 600 al mee werkte) LT, Ronaldd ... Ik denk dat ik de LT eens ga uitproberen om te kijken wat dit gaat geven... Deze 7025 images zijn toch ook geschikt voor de 7025+ neem ik aan?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen