Ga naar inhoud


Netwerk CSC-Cache??


rob kalshoven

Aanbevolen berichten

Door onverklaarbare oorzaak, wordt in eens in de map -windows/csc/- een cache aangemaakt van drives welke in mijn netwerk zijn opgenomen. Dit neemt een zeer grote hoevelheid schijf ruimte in beslag en geeft uiteindelijk nog totaal verkeerde informatie over de inhoudelijkheid van mijn netwerk. Bij het aanklikken van de drive eigenschappen staat dan -CSC-Cache drive- . Ik heb van alles al gebrobeerd op dit uit te schakelen maar tot op heden geen resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee of de wetenschap om dit te verwijderen??

mijn dank vast voor een reactie.

Ik draai Vista Ultimate.

Rob

DM800 HD SE /  VU+ Ultimo / Open Pli

Echo Star 3000 (werkt nog steeds)

Yamaha surround

Batavus fiets met grote bel en achteruittraprem

Link naar reactie
Delen op andere sites


Open het tabblad Off line bestanden in Mapopties, druk op CTRL+SHIFT en klik op Bestanden verwijderen. Het volgende bericht wordt weergegeven:

De cache voor off line bestanden op de lokale computer wordt opnieuw geïnitialiseerd. De wijzigingen die niet zijn gesynchroniseerd met computers op het netwerk, zullen verloren gaan. Bestanden of mappen die off line beschikbaar zijn gemaakt, zijn niet langer off line beschikbaar. Start de computer opnieuw op.

 

Wilt u de cache opnieuw initialiseren?

 

Klik tweemaal op Ja om de computer opnieuw op te starten.

 

http://support.microsoft.com/kb/230738/nl

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...