crazydavid Geplaatst: 13 maart 2009 Geplaatst: 13 maart 2009 Beste, Ik ben nieuw op dit forum en ook in de satelliet wereld. Ik heb een dm500s op de kop kunnen tikken en een schotel van 90cm met 3 lnb's. Nu op deze db staat Gbox. Is deze een goeie image of niet? Eigenlijk is gewoon mijn vraag wat zijn al die verschillende namen zoals gbox, ccam , enz. Kan mij iemand een duidelijke uitleg geven of mij door verwijzen naar een site waar ik duidelijk uitleg kan vinden aub. Sorry als dit een domme vraag is maar je moet toch ergens beginnen he. Groeten crazydavid dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Greatone Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 Gbox is geen Image maar een emu. Een image is bijvoorbeeld Gemini, PLI, Nabilo etc. Gbox en ook CCcam zijn emu's. Ik zou gewoon verschillende images erop knallen en kijken welke jou het beste bevalt. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Tonskidutch Geplaatst: 14 maart 2009 Geplaatst: 14 maart 2009 crazydavid, een goede site is de gene waar je nu je vraag geplaatst hebt. maar je moet natuurlijk zelf wel eerst eens effe lezen. image en softcam/emu/cardserver/ als je nu een dm 500 hebt met daarop GBOX heb je deze tweedehands en is een en ander vooraf ingesteld. hopelijk heb je jezelf niet laten misleiden, want gbox is nergens voor nodig anders dan een illegale WAN kaart share. en die zal toch wel niet "mee" verkocht zijn want dan is koper en verkoper illegaal en strafbaar. flikker de hele zooi er maar af, en flash met nulmodemkabel+dreamup een origineel of alternatief image PLi Gemini CVS welke is minder belangrijk, echter hoe spartaanser des te beter op een dm 500 duidelijke uitleg is al gegeven, dus lezen... chiao Youre Freedom Is The End Of Me Melanie De Biasio
crazydavid Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Geplaatst: 16 maart 2009 Bedankt voor alle info! Graag had ik wel geweten waar ik een overzicht kan vinden van de images voor mijn dm500 en hun vor en nadelen? Nogmaals bedankt dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird
Gast Cobus R Geplaatst: 16 maart 2009 Geplaatst: 16 maart 2009 Iedere image is ongeveer hetzelfde alleen de menu structuur is iets anders ik zou als nederlander gewoon eerst beginnen met pli maxvar (500s)image dit is een mooie en nederlandse image met maar weinig geheugen gebruik. je download de CCcam (2.0.11) en stelt deze in als standaard softcam en kijken maar er zitten ook al op nederland gerichte kanaallijsten in deze image wie je kunt downloaden makkelijker kan het niet. Ps dit is mijn mening niet dat iedereen weer begint met gemini/nabilo enz. is beter of wat dan ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen