Ga naar inhoud


[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Staat er hier ergens een "fool proof" handleiding voor een beginner? Wil wel eens een Milo installeren. Ik heb een Gemini uit de winkel gekregen en er zit een cs in, maar die wil ik niet kwijt. Als ik de ccCam open ziet hij er in kladblok netjes uit, maar als ik hem opsla, is het één lange regel geworden.

 

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je CCcam.cfg kopieert naar /media/hdd/backup dan wordt hij bij het installeren van MiLo image vanzelf terug gezet op de goede plaats, en werken je shares enzo meteen.

 

Kopieren kan met FTP of via telnet met "cp /etc/CCcam.cfg /hdd/backup/"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: robbedoeske
Nooit iets met kladblok doen,gebruik DCC of notepad++


Mijn persoonlijke favoriet is PSPad (gratis en goede Unix en Python ondersteuning)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat wordt er gewist als ik een nieuwe image laad.

Terugloop in kladblok, wordt trouwens helemaal een zooitje

Maar goed, ik weet niet eens wat er nu precies in de CCcam. config allemaal staat, Ik neem aan een verwijzing naar een server.

Sorry hoor, stel vragen terwijl ik weet dat ik eerst moet vallen en opstaan, maar mijn gepatchte pioneers doen het niet meer op mijn seca 3 kaart, en als er geen tv is, heb ik oorrlog met kids. Temeer omdat hun moeder hem gesmeerd is.

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe image via BA op m'n CF gezet. Het enige nadeel wat ik ondervonden heb is dat indien ik in verbindingsbeheer een nwe verbinding toevoeg en dan op OK druk dan krijg je een melding op het scherm dat deze geactiveerd wordt maar dit blijft staan en ik kan de box niet meer bedienen. Enkel nog met schakelaar aan de achterkant de box uitzetten.

Ook met een verbinding verwijderen hetzelfde. Bij herstart zie je wel dat de verbinding er in staat en actief is.

Heeft dit ook soms te maken doordat de milo image van 25/4 in de flash staat? Zijn zelfs die drivers te oud?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eenvoudige vraag: Is het mogelijk de keymap om te zetten naar de Neutrino-indeling in dit image? Of werkt de Pauli keymap-plugin?

 

 

DM800 Openpli

Visiosat G4 Quadro 13/19/23/28

LG PK750 50 inch Plasma-TV

Acer Easystore H340 server met WHS Vail

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: robbedoeske
Nooit iets met kladblok doen,gebruik DCC of notepad++


Mijn persoonlijke favoriet is PSPad (gratis en goede Unix en Python ondersteuning)


Wordpad werkt eveneens perfect met unix files

Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MiLo,

 

Met de DM800-C kan je bij de tuner-configuratie de Frequentie Stappen niet lager dan 1000kHz zetten. Dit is nodig omdat Ziggo wat kanalen met 750kHz verhuist heeft. Het is nu niet mogelijk om de Frequentie Stappen op 250kHz te zetten.

Is dat aan te passen?

 

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...