Ga naar inhoud

[Release!] MiLo-image voor DM7025, DM800 en DM8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Als je toch al in de skin aan het frommelen bent, kun je dit misschien ook wel even nazoeken, dan bak ik het wel in het image...

Het verplaatsen enz, van dingen in een skin lukt me nog,
maar verder is mijn kennis van dit soort dingen nog minimaal,

Maar proberen kunnen we het altijd.

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hoi,

Is het ook mogelijk in de skin dat de bouquet naam wordt weergegeven, netzoals in de skin die Milo voor deze als default had?

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Milo, is er ook een skin die laat zien welke share aktief is? Of kan ik dat met een setting aanzetten?

Overigens, laatste image erin gezet, en werkt weer perfect!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:

Hoi,

ik ben ook even overgestapt op de Milo image om die te testen.

groetjes,

Stefaan

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:

En ik ben nu net het Milo image erop aan het zetten. Ik krijg met PLi het Disecq verhaal niet voor elkaar wat wel lukte met de standaard DM software. Ik verwacht dat het dadelijk met Milo voor elkaar is wink

VU+ Solo2 - WaveFrontier T90 - Spaun 4/1 SAR 411 WSG - Inverto Quad Black Ultra - Belden H125 - LG 60PM6700 - 13E-19.2E-23.5E-28.2E

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo

Als je toch al in de skin aan het frommelen bent, kun je dit misschien ook wel even nazoeken, dan bak ik het wel in het image...

Als er dan toch in die mooie skin gefrommeld wordt, kan dan dat "Enigma II" symbooltje niet vervangen worden door de "sat. positie"

En misschien is het ook een tip om bij het prachtige sateliet symbool wat je tijdens het draaien ziet, de nieuwe sat. positie er bij te tonen.
Handig om te weten, waar hij helemaal naar toe gaat draaien.

Ik weet niet of dat veel werk is, en/of dat erg moeilijk is???

Ik ben wel zeer tevreden met de image en ook de mooie skin.

Henniek........

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Geplaatst:
Origineel bericht van: antonlamers

Is het ook mogelijk in de skin dat de bouquet naam wordt weergegeven, netzoals in de skin die Milo voor deze als default had?

In de oude skin stond wel de "provider" naam, bedoelde je die:
Code:
		<widget source="session.CurrentService" render="Label" position="39,107" size="180,17" font="Regular;14" valign="top" noWrap="1" foregroundColor="lightgrey" backgroundColor="background" transparent="1">			<convert type="ServiceName">Provider</convert>		</widget>

D'r is geen plaats meer voor eigenlijk, geldt ook voor andere info zoals share, cam, kaart, etc. Een satelliet positie zou wel aardig zijn, maar daar lijkt de standaard code niet in te voorzien.

Zou eigenlijk logischer zijn om een uitgebreidere infobalk op te kunnen poppen door bijvoorbeeld lange OK toetsdruk.

En zoals je misschien al gezien hebt, streef ik er eigenlijk naar om de skin zo 'licht' mogelijk te maken, dus zo min mogelijk overbodige fratsen en alles zo leesbaar en overzichtelijk mogelijk.

En dat alles zonder al te veel af te wijken van de standaard code...

De huidige movieplayer balk in de Magic skin is daar wel een goed voorbeeld van, geinspireerd op de Topfield. Alleen een balk met tijden en verder niks. Ik vond het altijd storend dat de infobalk net over de ondertitels enzo heen viel.
Geplaatst:
Origineel bericht van: antonlamers

In de oude skin stond wel de "provider" naam, bedoelde je die:
Code:
		<widget source="session.CurrentService" render="Label" position="39,107" size="180,17" font="Regular;14" valign="top" noWrap="1" foregroundColor="lightgrey" backgroundColor="background" transparent="1">			<convert type="ServiceName">Provider</convert>		</widget>

Ik weet niet of dat de provide rnaam is, wat ik bedoel is dat dal ik via de bouquet toets op up of down druk dan kom ik in een ander favoriet lijst (henksat settings) bij de skin die eerst in milo zat zag ik boven in staan "kids, premiere, canal digitaal 19.2 enz." Als deze info er weer bijkan zou fijn zijn.

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Geplaatst:

Dit is de naam van het "bouquet" (=favorietenlijst).

Inderdaad, ik gebruik die Bouquet toetsen+/- ook; zo kom je handig direct in de actuele en volgende favorietenlijst. Het zou dan nuttig zijn mocht de naam van de lijst mee getoond worden. Anderzijds ben ik het volkomen eens met MiLo om alles zo eenvoudig mogelijk te houden.

Geplaatst:

Zou eigenlijk logischer zijn om een uitgebreidere infobalk op te kunnen poppen door bijvoorbeeld lange OK toetsdruk.

Bij een bepaalde skin in Nabilo (als ik me het goed herinner 'HD black shadow' of zoiets) is een uitgebreidere info balk op te roepen door een extra keer op "ok" te drukken.
Dus één keer "ok" is de normale infobalk, nog een keer "ok" geeft extra info (incl. sat positie e.d.), en druk je nógmaals op "ok" dan verdwijnt alles weer.
Geplaatst:

Er bestaat ook een plugin die dit mogelijk maken en hele uitgebreide informatie geeft. Hiervoor wordt dan wel de help toets gebruikt en dit werkt praktisch in elk image...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

hoe heet die skin ? (anders moet ik ze allemaal downloaden en proberen )

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:

Ah, in de favorietenlijst... ik dacht aan de infobar.

Daar zou de bouquet naam wel passend zijn ja.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Er bestaat ook een plugin die dit mogelijk maken en hele uitgebreide informatie geeft. Hiervoor wordt dan wel de help toets gebruikt en dit werkt praktisch in elk image...

Hoe heet die plugin?

Gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:

Ook ik vind de image van milo goed,maar om hem elke week weer de nieuwe erin te plaatsen is voor mij toch wel veel werk. Waarom, nu ik heb een 7025 met een sat en een kabelontvanger erin en als ik naar de kabel wil kijken dan zit er steeds geen goeie CCcan.cfg erin die moet ik als ik de nieuwe image erin plaats de CCcam.cfg er handmatig erin plaatsen want als ik het niet doet dan heb ik geen beeld op de kabel.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen