Ga naar inhoud


Geen rtl5 en sbs6 en veronica meer


MR_B

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Rigolo
wel bij blijven met het nieuws:

http://www.digitalekabeltelevisie.nl/nieuws/archives/2009/03/dinsdag_frequentiewijzigi.shtml

Dus ff opnieuw deze nieuwe frequenties er in zetten en het zou weer moeten werken.


GVD ik heb al vanalles gedaan.
Maar met de automatische scan vindt ie ze niet.

Het vreemde is dat een originele bak zonder scan wel werkte.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

tsja .. dat komt omdat ziggo werkt met NITa en dat de gegevens die doorgegeven worden in de NITo tabllen niet kloppen.

 

Vandaar ook dat je op een "orginele" STB wel werkt omdat die weet dat hij naar de NITa moet kijken met het netwerk ID dat je opgegeven hebt.

 

Soms werkt een NIT scan .. maar volgens mij als je een handmatige scan doet op de juiste frequenties .. dan moet het lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rigolo
tsja .. dat komt omdat ziggo werkt met NITa en dat de gegevens die doorgegeven worden in de NITo tabllen niet kloppen.

Net andersom. De te gebruiken Network Information Table (NIT) voor een bepaalde regio wordt samen met alle andere NIT's doorgegeven als "other" NIT (wat jij NITo noemt) en de "actual" NIT (wat jij NITa) noemt wordt alleen gebruikt voor de zogenaamde original Network ID van het netwerk en mag door de aanbevolen ontvangers juist niet gebruikt worden. In plaats daarvan moeten ze uit de set van "other" NIT's de juiste kiezen op basis van het Network ID die voor een bepaalde regio van toepassing is. De "actual" NIT wordt normaal altijd door ontvangers gekozen die zich netjes aan de DVB specificaties houden en dat gaat in Ziggo gebied of bij alle andere Nederlandse kabelbedrijven die het digitale kabel TV systeem van destijds @Home hebben overgenomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem gevonden, ik heb handmaith de cables.xml moeten aanpassen met deze regels;

 

<transponder frequency="586750000" symbol_rate="6875000" fec_inner="0" modulation="3"/>

<transponder frequency="578750000" symbol_rate="6875000" fec_inner="0" modulation="3"/>

 

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...