Ga naar inhoud


3+1 opstelling


Belsat

Aanbevolen berichten

Goede Middag!

 

Ik heb voor een vriend volgende opstelling in gedachten: om te beginnen één LNB met 2 F-connectors plus 2 single LNB's. Ik wil die drie op één schotel zetten en aansluiten op twee ontvangers: De dubbele gericht op Astra1, de andere op Astra 2 en 3. Vervolgens één van de 2 connectors van de dubbele LNB aansluiten op een Seca box, zeg maar voor dagelijks gebruik. Verder de overgebleven 3 connectors via een Disecq switch naar een FTA ontvanger om te experimenteren.

 

Kan dit??

 

Vriendelijk dank voor een antwoord!

 

Henk

 

 

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het ligt er natuurlijk wel aan of je die drie lnb's kan uitrichten en kwijt kan en monteren op 1 schotel. Wat betreft de aansluitingen naar de ontvanger is het geen probleem.

 

Salu2, D.Quijote

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor het snelle antwoord. Kern van de vraag was eigenlijk in hoeverre de twee aansluitingen van de dubbele LNB onafhankelijk van elkaar zijn..

 

Vervolgvraag is dan: is het in bovengenoemde opstelling ook mogelijk (teneinde het aantal kabels te reduceren tot één) om de beide aansluitingen van de LNB op verschillende Discq nummers te zetten, b.v. 1 en 4?

 

Vriendelijk dank, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik realiseer me dat mijn vraag niet goed doordacht was. Belangrijkste is dat de aansluitingen onafhankelijk zijn.

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...