Ga naar inhoud


Internet Explorer 8


satwave

Aanbevolen berichten


Ik moest de compatibiliteits modus aanzetten voor sat4all anders zag het er niet uit (verkeerde opbouw plaatjes)

 

Forum mag dus wel een upgrade hebben, aangezien hij alleen nog maar goed werkt in oude browsers.

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel erg generaliseren. Ik heb hier totaal geen problemen met IE 8 en met FF 3.1B3

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeet niet dat ie7 zich bepaald niet aan de standaarden hield. Veel website pas(t)en zich aan om goed voor de dag te komen in ie.

 

Ie8 zou "netter" moeten zijn en dat kan zich nu wreken bij websites die vooral goed voor de dag wilden komen bij ie(7) gebruikers.

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Kies "andere lokaties en versies" onder download, kies je land en je OS, en ziedaar je krijgt de nederlandse versie cool

Kijk, precies wat ik bedoelde.

Let wel op. Als je OS UK is ipv NL moet je natuurlijk niet NL kiezen want dan wordt IE ook NL als ie installatie toestaat tenminste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat weergaveprobleem had ik ook met de IE8. Ook deed McAfee het niet meer. De virusscanner op zich wel, maar het Security Centre gaf geen beeldinhoud.. Dus of ik 'ie die update ga inladen weet ik nog niet frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik draai hier op 1680 x 1050 en heb het "probleem" ook dat de balk tussen de berichten onderbroken wordt. Niet echt heel storend maar wel aanwezig. In de compatibiliteitsweergaven is het wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...