Ga naar inhoud


(7025+) loopt een 4009 kaart op dreambox 7025+


toeter

Aanbevolen berichten

hallo

 

kun je een oude @home kaart (4009)op een dreambox 7025+ werkend krijgen, ik krijg het namelijk niet voor elkaar. ik draai de enigma2, head van 28 jan 2009. heb via de blauwe knop CCcam gedownload en gestart, de CCcam.cfg aangepast ( een keer of 20, volgens het forum van alles geprobeerd) maar geen beeld.

nu heb ik mijn twijffels over de CCcam, waar staat ie ?? volgens mij moet ie in de dir .var/bin. staan, bij mij staat daar niets.terwijl via de blauwe knop opgestart word en succesfull start gemeld wordt

dus heb ik weer mijn twijffels over de image, hij moet alles toch op de goede plek neerzetten als je alles via de box zelf installeerd? wie kan mij een stuk verder helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een 4007 kaart gehad, maar die wilde niet werken in mijn 7025+, er was een technisch probleem met het uitlezen van de chip. Mij is toen verteld dat een nieuwere versie wel ging werken. Ik heb toen een 4105 kaart gehaald en die werkte wel zonder problemen.

 

Misschien is dit niet het probleem bij jou, maar ik wilde het maar even gemeld hebben.

2 x Dreambox 800 met dvb-c en dreambox 7025+ met 2x dvb-c verbonden met Synology NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...