Ga naar inhoud


Preview periode verlopen.


gerritvogels2

Aanbevolen berichten

In December Samsung HD ontvanger gekocht voor Ziggo Netwerk. Afgelopen vrijdag opeens melding E19 preview periode verlopen. Naar Ziggo gebeld. Kaart was nog niet geregistreerd vertelde de medewqerker. nou duurt wel lang als ze daar bijna 3 maanden voor nodig hebben. Vroeg welk pakkeet ik wilde en gaf aan de kaart daarvoor te activeren. Echter melding E19 bleef. Medewerker gaf aan dat activiatie 48 uur kon duren maar meestal gaat het sneller. Gisteren de box van de stroom gehaald en opnieuw ingestokken en ja hoor toen werkte het weer.(van stroom afhalen was niet door medewerker aangegeven) P.S medewerker kon zien dat ik ook nog een oudere kaart had zonder abbo. Hij vertelde mij, dat vanaf 1 mei het zelfde pakket ook op de 2de smartcard wordt geactiveerd.

 

Gerrit

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...