Ga naar inhoud


Sagem DBox kabel ontvanger


Gast tukkertje

Aanbevolen berichten

Gast tukkertje

Hallo iedereen,

 

Ik heb van een collega een gebruikte Sagem DBox kabel ontvanger gekregen.

Kan ik er nog iets mee doen of is dit al een z'n oud exemplaar waar je niets meer aan hebt.

Ik heb kabel TV van Essent ( Ziggo )

 

tnx

 

 

ps: leuke site trouwens en heb mij gisteren aangemeld smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: tukkertje
oké, maar hoe kan ik zien of het een DBox2 is? Ik kom op een sticker wel de naam Premiere tegen.
Ach, anders slopen dan maar.


Zit er een rj45 uitgang op de ontvanger.......????

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast tukkertje

Het is een DBox2 volgens deze site

http://wiki.dbox2-tuning.net/wiki/index.php/DBox2

 

 

Nu heb ik begin vorigjaar ooit eens een proefabo van Essent gehad met een gratis Humax ir-fox decoder, deze decoder heb ik later weggegeven. Maar het kaartje heb ik gehouden, kan ik hier nog iets mee? Past deze ook in deze Sagem?

 

@Wessie: ik heb geen bericht van jou ontvangen, maar heb jij ook z'n Sagem en aan het werk?

 

Rest de laatste vraag:

Wat zijn de huidige mogelijkheden met deze kabeldecoder?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tukkertje
Het is een DBox2 volgens deze site
http://wiki.dbox2-tuning.net/wiki/index.php/DBox2


Nu heb ik begin vorigjaar ooit eens een proefabo van Essent gehad met een gratis Humax ir-fox decoder, deze decoder heb ik later weggegeven. Maar het kaartje heb ik gehouden, kan ik hier nog iets mee? Past deze ook in deze Sagem?

@Wessie: ik heb geen bericht van jou ontvangen, maar heb jij ook z'n Sagem en aan het werk?

Rest de laatste vraag:
Wat zijn de huidige mogelijkheden met deze kabeldecoder?




Okay,

Je hebt dus een dboxII hier kan je inderdaad wat mee....je kan hem in ieder geval als client gebruiken.
Daar bedoel ik mee dat je hem alleen zou kunnen gebruiken als slave op een interne kaartserver of dreambox.
Als je namelijk je kaartje erin doet dan werkt het niet je zou dan eerst een multicam moeten installeren in je box.
Verder werkt hij niet lekker met cccam omdat je niet genoeg geheugen hebt met zo`n box.
Daar kun je ook weer wat dingen aan doen...er zijn genoeg mensen op sat4all die je hiermee op weg kunnen helpen.

Succes

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...