Ga naar inhoud


usb stick niet meer zichtbaar te maken op een bepaalde pc


odul

Aanbevolen berichten

Allen , heb waarschijnlijk bij het afsluiten van de usb stick iets verkeerds gedaan. Als ik de usb stick in de usbpoort steek zie ik hem niet meer bij removable device storage staan ...

Doe ik hetzelfde bij een andere pc waar ik niets bij verkeerd gedaan heb zie ik hem wel als 2.0 usb device. Hoe los ik dit probleem op ? Met dank voor de hulp.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ome merde , sorry heb nog niet kunnen testen ( is een bedrijfs pc ) Ik kon daar pas later in de week terug.Ga zeker proberen ( nogmaals ) want dit had ik reeds gedaan zonder suc6. Op een andere pc geen probleem , dus alleen die waar ik iets verkeerds heb gedaan dus.

groeten en ik hou u op de hoogte

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ome merde , ben nu op de pc bezig die mijn usb stick niet meer herkende. Hij doet het nu trouwens nog steeds niet , ook niet in een ander usb-slot op deze pc. Als ik de usb stick erin steek zie ik wel een lampje dat aan en uit gaat op mijn emtec van 4gb stick

groeten

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WPW , ome merde het operating systeem in windows xp en inderdaad ik heb daar een geel vraagteken zien staan. Dus straks zit ik weer voor die pc.Maar hoe verwijder ik dat vraagteken? Is dat rechtsklikken en delete of iets dergelijks.

Dank voor de antwoorden

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: odul
WPW , ome merde het operating systeem in windows xp en inderdaad ik heb daar een geel vraagteken zien staan. Dus straks zit ik weer voor die pc.Maar hoe verwijder ik dat vraagteken? Is dat rechtsklikken en delete of iets dergelijks.
Dank voor de antwoorden


selecteren en op delete drukken of rechtsklikken en uninstall kiezen

(ik neem aan dat je in de device manager zit te kijken?)

werkt overigens wel een andere USB stick?

En is dit zo een stick met drivers erop? Dan staat hij misschien geinstalleerd in je Software lijst en kun je hem verwijderen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


selecteren en op delete drukken of rechtsklikken en uninstall kiezen


Dan uiteraard de computer weer opnieuw opstarten met de USB stick in de computer, als het goed is ontdenkt de PC na het opstarten vanzelf de USB stick en gaat de PC de correcte drivers installeren die op de USB stick zitten gebakken.... smile

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Allen , probleem is van de baan. Hoe ?

Heb de pc laten opstarten met de usb-stick in de poort ...

Dat was blijkbaar de oplossing , want hij kende terug mijn usb 2.0

Misschien is hier iemand iets mee.

Groeten

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...