Ga naar inhoud


Bekijken van een programma dat nog wordt opgenomen (TF5300)


PattiMan

Aanbevolen berichten

Als ik een lopende opname in de lijst selecteer op mijn TF5300K, spingt ie naar de uitzending (dat klopt) maar dan moet ik, volgens de handleiding, op een knop drukken om terug te gaan naar het begin van de opname. Dat gebeurt bij mij niet. Ik kan wel eerst de tijdbalk in beeld krijgen en dan naar het begin springen.

 

Maar wat ik het grootste manko vind, is dat als je de lopende opname selecteert, de PVR naar het live beeld springt. Als je bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd wilt kijken (die nog steeds wordt opgenomen), zie je dus meteen de tussenstand. Beetje jammer dit. Hebben daar meer mensen last van?

Digitenne icm Topfield 5300 PVR (160GB) en Topfield 6000 voor op de slaapkamer

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, het is niet anders. Wat ik in zo'n geval weleens doe, is bij het begin van de opname op de groene knop drukken. Dan wordt er een markeerpunt gemaakt waar je naartoe kan springen. Ga ik dan kijken, dan druk ik snel op de gele knop en gaat de opname naar het gemarkeerde punt. Zo hoef je niet naar het beeldscherm te kijken en zie je geen tussenstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternatief is terugspelen naar het begin maar dat duurt erg lang. Het zou prettig zijn als je met een knop direct naar het begin van de opname zou kunnen springen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Alternatief is terugspelen naar het begin maar dat duurt erg lang. Het zou prettig zijn als je met een knop direct naar het begin van de opname zou kunnen springen.

Heb je wel is geprobeerd om die terugspoelknop ingedrukt te houden? Hij gaat dan echt in een paar seconden terug.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: EdjeKroketje
Heb je wel eens geprobeerd om die terugspoelknop ingedrukt te houden? Hij gaat dan echt in een paar seconden terug.

Gouden tip! Heb ik net geprobeerd en hij staat zo aan het begin!
Bedankt!

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...